Clickonce Kullanan Varmı ?
-
bunu kullanan varmı ? birkaç sorum olacakta :)
-
var
-
bu dalga neden kendi kendini saçma sapan bir klasöre yüklüyor ben program files altına atsın istiyorum ama mümkün değil sanırım
-
bilmediğim için baktım..
ClickOne nedir sorusunun cevabı
Bir ClickOnce uygulaması, ClickOnce teknolojisi kullanılarak yayımlanan herhangi bir Windows Presentation Foundation (.xbap), Windows Forms (.exe), konsol uygulaması veya Office çözümüdür (.dll). Bir ClickOnce uygulaması üç farklı yolla yayımlanabilir: Bir Web sayfasından, ağ dosya paylaşımından veya CD-ROM gibi medyadan. ClickOnce uygulaması son kullanıcının bilgisayarı üzerinde yüklenebilir ve yerel olarak bilgisayar çevrimdışı olduğunda bile çalıştırılabilir. Bunun yanında, uygulama son kullanıcının bilgisayarına kalıcı olarak hiçbir şey yüklemeden sadece çevrimiçi modunda çalıştırılabilir.
http://msdn.microsoft.com/tr-tr/library/t71a733d.aspx
-
Sharp bunu yazdı
bu dalga neden kendi kendini saçma sapan bir klasöre yüklüyor ben program files altına atsın istiyorum ama mümkün değil sanırım
hiç denemedim, sanmıyorum mümkünatının olduğunu çünkü yapısı normal uygulamalardan daha farklı.
-
nessaj bunu yazdıSharp bunu yazdı
bu dalga neden kendi kendini saçma sapan bir klasöre yüklüyor ben program files altına atsın istiyorum ama mümkün değil sanırım
hiç denemedim, sanmıyorum mümkünatının olduğunu çünkü yapısı normal uygulamalardan daha farklı.
o zaman projelerde kullanmak anlamsız. hocam eyv sağolasın
-
Sharp bunu yazdınessaj bunu yazdıSharp bunu yazdı
bu dalga neden kendi kendini saçma sapan bir klasöre yüklüyor ben program files altına atsın istiyorum ama mümkün değil sanırım
hiç denemedim, sanmıyorum mümkünatının olduğunu çünkü yapısı normal uygulamalardan daha farklı.
o zaman projelerde kullanmak anlamsız. hocam eyv sağolasın
niye abi ben tüm desktop projelerimde kullanıyorum, neden böyle düşünüyosun
örnek: http://googlearamax.com/installer/GoogleAramax.application
