folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Clickonce Kullanan Varmı ?



Clickonce Kullanan Varmı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    bunu kullanan varmı ? birkaç sorum olacakta :)


    www.yesilgrow.com - Growshop
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    var

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    bu dalga neden kendi kendini saçma sapan bir klasöre yüklüyor ben program files altına atsın istiyorum ama mümkün değil sanırım


    www.yesilgrow.com - Growshop
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    bilmediğim için baktım..

    ClickOne nedir sorusunun cevabı

    Bir ClickOnce uygulaması, ClickOnce teknolojisi kullanılarak yayımlanan herhangi bir Windows Presentation Foundation (.xbap), Windows Forms (.exe), konsol uygulaması veya Office çözümüdür (.dll). Bir ClickOnce uygulaması üç farklı yolla yayımlanabilir: Bir Web sayfasından, ağ dosya paylaşımından veya CD-ROM gibi medyadan. ClickOnce uygulaması son kullanıcının bilgisayarı üzerinde yüklenebilir ve yerel olarak bilgisayar çevrimdışı olduğunda bile çalıştırılabilir. Bunun yanında, uygulama son kullanıcının bilgisayarına kalıcı olarak hiçbir şey yüklemeden sadece çevrimiçi modunda çalıştırılabilir.

    http://msdn.microsoft.com/tr-tr/library/t71a733d.aspx

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek
    Sharp bunu yazdı

    bu dalga neden kendi kendini saçma sapan bir klasöre yüklüyor ben program files altına atsın istiyorum ama mümkün değil sanırım

    hiç denemedim, sanmıyorum mümkünatının olduğunu çünkü yapısı normal uygulamalardan daha farklı.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    nessaj bunu yazdı
    Sharp bunu yazdı

    bu dalga neden kendi kendini saçma sapan bir klasöre yüklüyor ben program files altına atsın istiyorum ama mümkün değil sanırım

    hiç denemedim, sanmıyorum mümkünatının olduğunu çünkü yapısı normal uygulamalardan daha farklı.

    o zaman projelerde kullanmak anlamsız. hocam eyv sağolasın


    www.yesilgrow.com - Growshop
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek
    Sharp bunu yazdı
    nessaj bunu yazdı
    Sharp bunu yazdı

    bu dalga neden kendi kendini saçma sapan bir klasöre yüklüyor ben program files altına atsın istiyorum ama mümkün değil sanırım

    hiç denemedim, sanmıyorum mümkünatının olduğunu çünkü yapısı normal uygulamalardan daha farklı.

    o zaman projelerde kullanmak anlamsız. hocam eyv sağolasın

    niye abi ben tüm desktop projelerimde kullanıyorum, neden böyle düşünüyosun

     

    örnek: http://googlearamax.com/installer/GoogleAramax.application

Toplam Hit: 1141 Toplam Mesaj: 7