Club Penguin Oynayan Varmı? :D
-
Aq miniclipte ilk sırada sürekli club penguin yazıyor.Üye olalım nasıl birşeymiş merak ettik.Çok matrak oyun :) İçinde bir sürü mini oyun falan var.Gazogen gibi birşey İrlandadan hatun buldum dün gece :)) vs vs Başka oynayan yada oynamış varmı? :D
-
Ben oynuyodum bi ara çok matrak oyun harbi. Hala duruyodur acc girerim olmadı :D
-
mauhahu geliom şincik. kufur fln yasakmıs onume gelene soverim. oyunda hersey paralı zaten tinerci modda oynicaz
-
2-3 gün önce dekgeldiydi baktım hertarafta reklamı var dedim heralde paralı salla :)
-
yannız sunu beraber oyniyalım cok fena Tsak geciom milletle ama tek basına zevkli olmuo arkamdan kar topu atıp kovalıo soparlar mauhah
-
Hangi serverdasın la bende geleyim :)
-
ne bilim onume gelene girdim abd şeysinde sol ustten 3. galiba =)
Toplam Hit: 1049 Toplam Mesaj: 7
