Cod Moderwarfare 2 De Bir Soru
-
Şimdi şöyle anlatayım derdimi Prestijim 4. seviye ama hala class sayısı beş. Bir sonraki prestijde 1 den 10 a kadar extra bi class daha açılmıyormu? Yada class sayısını artırmak için ne yapmak lazım???
-
Ben Prestige 2 deyim hocam classım 6.Arkadaşımda 3. prestige de classı 7 oldu.Yani anlayacağın prestige ile yükseliyor class sayısı ama...
-
Benim prestij 3. seviye 70 lvl şimdi sıfırlayıncamı gelicek class yani bumudur ??? peki 6. class niye gelmedi ki
-
Ben ilk level 70 olduğumda gelmedi 0 layıp prestige ilk adımı attığımda class 6 geldi.Belki gelmiştir düzenlemediysen classı gözükmüyordur.
Toplam Hit: 638 Toplam Mesaj: 4
