folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Cod Moderwarfare 2 De Bir Soru



Cod Moderwarfare 2 De Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Şimdi şöyle anlatayım derdimi Prestijim 4. seviye ama hala class sayısı beş. Bir sonraki prestijde 1 den 10 a kadar extra bi class daha açılmıyormu? Yada class sayısını artırmak için ne yapmak lazım???


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    Ben Prestige 2 deyim hocam classım 6.Arkadaşımda 3. prestige de classı 7 oldu.Yani anlayacağın prestige ile yükseliyor class sayısı ama...


    Asla Asla Deme. . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Benim prestij 3. seviye 70 lvl şimdi sıfırlayıncamı gelicek class yani bumudur ??? peki 6. class niye gelmedi ki


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    Ben ilk level 70 olduğumda gelmedi 0 layıp prestige ilk adımı attığımda class 6 geldi.Belki gelmiştir düzenlemediysen classı gözükmüyordur.


    Asla Asla Deme. . .
Toplam Hit: 638 Toplam Mesaj: 4