Cod4 Saklambaçnod Serveri Açtık Buyrun.
-
Geçen hafta Call of Duty 4'e bi mod çıkmış çok matrak bir mod hemen serverini açtık. (Reklam yapmıyom demicem resmen reklam :D ama oynayınca görceksiniz).
Saklambaç Mod Serveri Açtık... Buyrun

87.118.126.198:1337
Modun mantığı:
Ebe seçiliyor ve geri kalanlara zaman veriliyor saklanmaları için. Saklanacak elemanlar eşya oluyolar taş,ot,karton,direk,araba, vb. biyere saklaniyorlar
ebelerde bulursa bicakla öldürüyolar ve Sobeee.Kaçan sandalyeden zıplayan masaya bug yapan monitörden yatan elektrik lambasına kadar çok şey olabiliniyor. Sadece makara.
Buyrun hepberaber.
-
vay canısına
-
tüh la geçen gün formatladım masaüstü pcyi :\
-
kardesim kapamayın sakın bende gelirim hergün rus serverlarında kapışmaktan bıktım :)
-
cod6 non steam server lar çıkmaya başladımı ?
-
Yeni İp: 87.118.126.198:28962
-
ulaa cod'um olaydı gelirdim ama malesef :|
-
konuyu güzel hortlatmışınız :D
-
Çizik atayım gece girerim belki.
-
hoba pcyi de yeniledim hemen indircem :F ama hacı orjinal steam felan gerekir mi acep daha önce oynamadığımdan online bilmiyorum :/
