COD6 Modern Warfare 2 Special Ops - (Steam,Hamachi)
-
Arkadaslar COD6 Modern Warfare 2 Special Ops 'u arkadaşımla online olarak istiyoruz.Arastırdım biraz ama tek buldugum sey Hamachi ve Steam ile yapacagım.Kurdum ikisinide ugrastım internetteki tarifler üzerine ama bi sonucyok.Daha onceyapan bilgisi olan biarakadas yardımcı olabilirmi :) ?
-
up!
-
Burda anlatım var
http://www.fulloyun.com/f109/call-of-duty-modern-warfare-2-full-oyunun-online-yuklenmesi-online-kurulumu-resimli-anlatim-yardim-31708/
-
Arakdaşım bizde bir arkla uzun uğraşlar sonucu bi kaç el attık sonra ben pcyi kaldırdım gerçekten zevkli fakat çok uğraştırıyor bu nedenle hepsini kendim 3 yıldızla geçtim.Herneyse şimdi gerekli crackleri yapıp patchleri kurduktan (hamachi falan filan dahil)sonra steamdan birbinizi ekleyip küçükbir kısayolu var technogodsın onu indir ordan girin speisial opa girmeden önce pcnin birbirini görmesini bekleyin görünce biriniz kursun diğeriniz katılır.
-
X-Fire Diye bir Proram var tahminen onun üzerinden hallede bilirsin Siteside var gir biraz araştır bulursun.
-
Weldox bunu yazdı:
-----------------------------
Arakdaşım bizde bir arkla uzun uğraşlar sonucu bi kaç el attık sonra ben pcyi kaldırdım gerçekten zevkli fakat çok uğraştırıyor bu nedenle hepsini kendim 3 yıldızla geçtim.Herneyse şimdi gerekli crackleri yapıp patchleri kurduktan (hamachi falan filan dahil)sonra steamdan birbinizi ekleyip küçükbir kısayolu var technogodsın onu indir ordan girin speisial opa girmeden önce pcnin birbirini görmesini bekleyin görünce biriniz kursun diğeriniz katılır.
-----------------------------Rica etsem gerekli Crakler dedigin dosyaları paylasabilirmisin :)
Steam'da arkadas eklenmiyor.Bircok crack vs.. indirdim denedim fakat fake veya bozuk cıkıyor :S
-
hamachi kullanmayin sorunlu program leaf kullanın
msn gibi bir arayüzü var çok güzel ve işlevseldir
http://www.leafnetworks.net/
-
Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------
Rica etsem gerekli Crakler dedigin dosyaları paylasabilirmisin :)
Steam'da arkadas eklenmiyor.Bircok crack vs.. indirdim denedim fakat fake veya bozuk cıkıyor :S
-----------------------------http://ul.to/fdrjxr
Buyur hoca dosyanın içindeler yalnız crack sağlam olmayabilir kendi pcim kurulu değil bakamadım.
anlatıma gelince steam tarafını biliyorsundur heralde üyelik alıp kuruyorsun falan filan bilmeyenler googledan araştırabilir
gelelim öküz öldüğü noktaya :P
Dosyanın içinde inglizce anlatımı var ama kısaca üzerinden geçicem takılırsanız pm atabilir yada buraya yazabilirsiniz.
İlk olarak klasördeki exe ve dll leri değiştirceksiniz oyundakilerle
Server İçin:
Bu arkadaş sadece teknogods kısayolundan (TeknoGods_MW2SP.exe) girerek two playersta lobide beklicek
Bağlanacak İçin:
Bu arakdaş için ilk önce host(server) ipsi lazım hamachiden bunu alıp TeknoGods_MW2SP.exe dosyasının kısayolunu yaratıcak ve kısayola sağ tıkla > properties(özellikler) > Target kısmında gözüken yolun sonuna --ip=222.22.22.22 eklicek (örnek target/hedef X:\Cod6\TeknoGods_MW2SP.exe --ip=222.22.22.22)
sonra TeknoGods_MW2SP.exe ile oyuna girip co-op kısmına girerken F12 ye bascak veya basılı tutcak ve serverın oyununa gircek
NOT: Bunları yaparken steam hamachi açık olucak ve gerekli crack ve dller oyun dosyalarında olucak 2 taraf içinde.
-
EWELANCHE bunu yazdı:
-----------------------------
X-Fire Diye bir Proram var tahminen onun üzerinden hallede bilirsin Siteside var gir biraz araştır bulursun.
-----------------------------
X -Fire cod 6 yı desteklemiyor dedicated sunucu yok sadece steam üzerinden bağlantı var -
gençlik yeni konu açmak istemedim pcsinde cod 6 online olan varsa kapışalım alterwiev den gelen varsa bi ggame yapalım
