folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder COD6 Modern Warfare 2 Special Ops - (Steam,Hamachi)



COD6 Modern Warfare 2 Special Ops - (Steam,Hamachi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaslar COD6 Modern Warfare 2 Special Ops 'u arkadaşımla online olarak istiyoruz.Arastırdım biraz ama tek buldugum sey Hamachi ve Steam ile yapacagım.Kurdum ikisinide ugrastım internetteki tarifler üzerine ama bi sonucyok.Daha onceyapan bilgisi olan biarakadas yardımcı olabilirmi :) ?


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    up!


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Burda anlatım var

    http://www.fulloyun.com/f109/call-of-duty-modern-warfare-2-full-oyunun-online-yuklenmesi-online-kurulumu-resimli-anlatim-yardim-31708/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    Arakdaşım bizde bir arkla uzun uğraşlar sonucu bi kaç el attık sonra ben pcyi kaldırdım gerçekten zevkli fakat çok uğraştırıyor bu nedenle hepsini kendim 3 yıldızla geçtim.Herneyse şimdi gerekli crackleri yapıp patchleri kurduktan (hamachi falan filan dahil)sonra steamdan birbinizi ekleyip küçükbir kısayolu var technogodsın onu indir ordan girin speisial opa girmeden önce pcnin birbirini görmesini bekleyin görünce biriniz kursun diğeriniz katılır.


    Yaptık bişiler.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    X-Fire Diye bir Proram var tahminen onun üzerinden hallede bilirsin Siteside var gir biraz araştır bulursun.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Weldox bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arakdaşım bizde bir arkla uzun uğraşlar sonucu bi kaç el attık sonra ben pcyi kaldırdım gerçekten zevkli fakat çok uğraştırıyor bu nedenle hepsini kendim 3 yıldızla geçtim.Herneyse şimdi gerekli crackleri yapıp patchleri kurduktan (hamachi falan filan dahil)sonra steamdan birbinizi ekleyip küçükbir kısayolu var technogodsın onu indir ordan girin speisial opa girmeden önce pcnin birbirini görmesini bekleyin görünce biriniz kursun diğeriniz katılır.


    -----------------------------

    Rica etsem gerekli Crakler dedigin dosyaları paylasabilirmisin :)

    Steam'da arkadas eklenmiyor.Bircok crack vs.. indirdim denedim fakat fake veya bozuk cıkıyor :S


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hamachi kullanmayin sorunlu program leaf kullanın

    msn gibi bir arayüzü var çok güzel ve işlevseldir

    http://www.leafnetworks.net/

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    Bozzkurt bunu yazdı:

    -----------------------------

    Rica etsem gerekli Crakler dedigin dosyaları paylasabilirmisin :)

    Steam'da arkadas eklenmiyor.Bircok crack vs.. indirdim denedim fakat fake veya bozuk cıkıyor :S


    -----------------------------

     

    http://ul.to/fdrjxr

     

    Buyur hoca dosyanın içindeler yalnız crack sağlam olmayabilir kendi pcim kurulu değil bakamadım.

     

    anlatıma gelince steam tarafını biliyorsundur heralde üyelik alıp kuruyorsun falan filan bilmeyenler googledan araştırabilir

    gelelim öküz öldüğü noktaya :P

     

    Dosyanın içinde inglizce anlatımı var ama kısaca üzerinden geçicem takılırsanız pm atabilir yada buraya yazabilirsiniz.

    İlk olarak klasördeki exe ve dll leri değiştirceksiniz oyundakilerle

    Server İçin:

    Bu arkadaş sadece teknogods kısayolundan (TeknoGods_MW2SP.exe) girerek two playersta lobide beklicek

    Bağlanacak İçin:

    Bu arakdaş için ilk önce host(server) ipsi lazım hamachiden bunu alıp TeknoGods_MW2SP.exe dosyasının kısayolunu yaratıcak ve kısayola sağ tıkla > properties(özellikler) > Target kısmında gözüken yolun sonuna --ip=222.22.22.22 eklicek (örnek target/hedef X:\Cod6\TeknoGods_MW2SP.exe --ip=222.22.22.22)

    sonra TeknoGods_MW2SP.exe ile oyuna girip co-op kısmına girerken F12 ye bascak veya basılı tutcak ve serverın oyununa gircek

     

    NOT: Bunları yaparken steam hamachi açık olucak ve gerekli crack ve dller oyun dosyalarında olucak 2 taraf içinde.


    Yaptık bişiler.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlayForFree
    PlayForFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek

    EWELANCHE bunu yazdı:
    -----------------------------

    X-Fire Diye bir Proram var tahminen onun üzerinden hallede bilirsin Siteside var gir biraz araştır bulursun.


    -----------------------------

    X -Fire cod 6 yı desteklemiyor dedicated sunucu yok sadece steam üzerinden bağlantı var


    profesyonel kahveci?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    gençlik yeni konu açmak istemedim pcsinde cod 6 online olan varsa kapışalım alterwiev den gelen varsa bi ggame yapalım


    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 2557 Toplam Mesaj: 10