Codek Lazım :/
-
arkadaşlar online ve video çekme özelligi olan bi oyun oynuyorum ama video çekmek sitedigimde codek programı istiyo bi kaç tane codek ile denedim bi türlü olmadı tavsiye ettikleriniz varmı
-
K-Lite Codec Pack
-
indir jomda vardır hoca codec yaz çıkar:
www.inndir.com
-
Codec Pack K-Lite inndir.com
-
indirr de denemedigim codek kalmadı :/ arkadaşımın böyle bi sorunu yok çekebiliyor ne denesek olmadı yav
-
konu yanlış yerde değil mi yaw??
-
şöyle bişey buldum. klite codec pack. işini haliyle gorur. daha once kullanmıstım..
Bu codec paketi sayesinde tüm görüntü ve ses dosyalarınızı açabilir, donanımlarınızın desteklediği tüm özellikleri de sonuna kadar kullanabilirsiniz. Böylece Divx Filmleriniz, DVD, VCD ve SVCD'leriniz ile tüm biçimlerdeki ses dosyalarınız daha güzel, net, hızlı ve sorunsuz bir biçimde oynatılacaktır.
K-Lite Paketininin içindeki codec listesi :
• Oynatıcı :
- Media Player Classic [version 6.4.9.0]
• ffdshow :
- ffdshow [build 2006-04-22]
- extra plugins
- ffdshow VFW interface
• DirectShow Video Filtreleri :
- XviD [version 1.2.0]
- DivX Pro [version 6.2.2]
- 3ivX Pro [version D4 4.5.1]
- CoreAVC [version 0.0.0.4]
- On2 VP6 [version 6.4.2.0]
- On2 VP7 [version 7.0.10.0]
- Cyberlink DVD decoder [version 6.0.0.2023]
- InterVideo DVD decoder [version 7.0.27.130]
- MPEG-1/2 (Ligos) [version 4.0.0.77]
- MPEG-1/2 (Gabest) [version 1.0.0.3]
- MPEG-1/2 (MainConcept) [version 1.0.0.78]
• VFW Video Çözücüleri :
- XviD [version 1.2.0]
- DivX Pro [version 6.2.2]
- 3ivX Pro [version D4 4.5.1]
- x264 [rev. 506]
- Windows Media 9 VCM [version 9.0.1.369]
- On2 VP3 [version 3.2.6.1 DT]
- On2 VP6 [version 6.4.2.0] [Encoding]
- On2 VP7 [version 7.0.10.0] [Encoding]
- Intel Indeo [version 5.2562.15.54]
- Intel Indeo [version 4.51.16.2]
- Intel Indeo [version 3.24.15.03]
- Intel I.263 [version 2.55.1.16]
- huffyuv [version 2.1.1 CCE Patch 0.2.5]
- MS MPEG-4 [version 4.1.0.3927]
- DivX
MPEG-4 Low and Fast motion [version 4.1.0.3927]
• DirectShow Ses Filtreleri:
- MP3 (Fraunhofer) [version 1.9.0.311]
- AC3/DTS/LPCM (AC3Filter) [version 1.01a rc5]
- AC3 (AC3Filter) [version 0.70b mod]
- AC3/DTS/LPCM (InterVideo) [version 7.0.27.130]
- MP1/MP2 (Ligos) [version 4.0.0.77]
- MP1/MP2 (MainConcept) [version 1.0.0.78]
- Vorbis (CoreVorbis) [version 1.1.0.79]
- AAC (CoreAAC) [version 1.2.0.573]
- AAC (3ivX Pro) [version D4 4.5.1]
- MusePack [version 1.0.0.3]
- Monkey's Audio [version 1.00]
- WavPack (CoreWavPack) [version 1.0.3]
- FLAC (illiminable) [version 0.71.0946]
- Voxware MetaSound [version 1.0.0.12]
- AAC encoder (3ivX Pro) [version D4 4.5.1]
• ACM Ses Çözücüleri :
- MP3 (Fraunhofer) [version 3.3.2]
- MP3 (LAME) [version 3.97b2]
- AC3 (ffcHandler) [version 1.21]
- Vorbis [version 0.0.3.6]
- DivX
Audio [version 4.2.0.0]
• DirectShow Kaynak Filtreleri :
- MP4 splitter (Gabest) [version 1.0.0.3]
- MP4 splitter (Haali Media Splitter) [build 2006-02-25]
- Matroska splitter (Haali Media Splitter) [build 2006-02-25]
- Matroska splitter (Gabest) [version 1.0.2.9]
- Ogg splitter (Haali Media Splitter) [build 2006-02-25]
- Ogg splitter (OggDS) [version 0.9.9.5] and Ogg Vorbis DLLs [aoTuVb 4.51]
- FLV splitter (Gabest) [version 1.0.0.1]
- MPEG demuxer (Elecard) [version 1.0.31.51211]
- MPEG demuxer (Gabest) [version 1.0.0.3]
- MPEG demuxer (MainConcept) [version 1.0.1.20]
- MPEG demuxer (Ligos) [version 4.0.0.77]
- SHOUTcast Source [version 1.0.0.1]
• DirectShow Altyazı Filtreleri :
- DirectVobSub (a.k.a. VSFilter) [version 2.37]
- DirectVobSub (a.k.a. VSFilter) [version 2.33]
• DirectShow Ses Filtreleri :
- Matrix Mixer [version 0.30b]
- Morgan Multimedia Stream Switcher [version 0.9.9]
• Çözücü Araçları :
- LAME CLI and DLL [version 3.97b2]
- LameDropXPd [version 3.97b2]
• Diğer Araçlar :
- GSpot Codec Information Appliance [version 2.52 beta 1 build 2004-09-15]
- Sherlock [version 2.0]
- VobSubStrip [version 0.11]
- GraphEdit [build 041201]
- MMCompView [version 1.10]
- AVI Fixed [version 2.0b1]
- FourCC Changer
- Bitrate Calculator
program üçretsiz ve limitmsizdir güle güle kullanın..
Çok basit ve kullanışlıdır herkese tavsite ederim
BURDAN BUYRUNşifre: bydigi.com
-
CH3 teşekürler sanırım bunu denemedim 5 6 tane denediklerim vardı ama spy dolu umarım bunda bişey yoktur bi deniycem teşekkürler
-
hoobastank bunu yazdı:
-----------------------------
CH3 teşekürler sanırım bunu denemedim 5 6 tane denediklerim vardı ama spy dolu umarım bunda bişey yoktur bi deniycem teşekkürler
-----------------------------tarat kardesim yine de.n'olur n'olmaz.
-
http://ftp.idilis.ro/windows/Codecs/ACEMCP603PRO.exe
kardeşim buyur açmadığı video formatı yok gibi bişey
