Çok Eski Kaynakların Bulunduğu Site
-
-
içeriğine baktım. Büyük bir heyecanla üye oldum yayınları görünce!..
ama ücretli olması gerçekten üzdü beni.
böyle güzel kaynak bir siteyi ücretli yapmaları çok kötü olmuş.
üzüldüm açıkcası...
-
biliyordum bu siteyi tübitak emminin projesiydi :D birde ücretsiz olsa
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
içeriğine baktım. Büyük bir heyecanla üye oldum yayınları görünce!..
ama ücretli olması gerçekten üzdü beni.
böyle güzel kaynak bir siteyi ücretli yapmaları çok kötü olmuş.
üzüldüm açıkcası...
-----------------------------
Aynı heyecanı yaşadığım ve üye olduğum süre zarfında ettiğim ne kadar dua varsa ücretli olduğunu gördüğüm an hepsini geri alıp bir ton küfür ettim. -
Kaç para :F
-
2 T.L
-
2TL 3TL 4TL 5TL yayına göre değişiyor. her yayın başına para istiyorlar.
ne anlamı kaldı şimdi bu sitenin para alıcaksa.
hah dedim türkiyede düzgün güzel yararlı bir iş yapılmış
ama bedava değil
insanların okuma hevesini kırıyorlar açıkcası.
herneyse.
