folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çok Karıştı Bu Msn



Çok Karıştı Bu Msn

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    ya benim bir sıkıntım var herkes MSN denen meletle içli dışlı olmuş artık bir ara az kişi kullanıyordu sadece arkadasların var sonra bir kaç sene geçti bir bakoyrsun ki o seni ekliyor bu seni ekliyor. hele bayanlarda dahada bir çok. atalarımız der ya nerde çokluk orda bo...luk.

    tamam kullanmak lazım ama bilinçisizce kullanan çok kişi var aranızda msn kullarmayan yoktur ha gerekli bişimidir bence olması lazım cep tlf gibi bi  ara nasıl fazla konusamıyorduk bu cep öğrenci patlamasıyla herkes konusmaya basladı buda onun gibi biraz bilinçli olalım adam msn den sex yapıyor dolandırıcılık yapıyor ticaret yapıyor mubarek süper market gibi her şey var.

     

    ha bu yazıdan sonra kullanalarda bir değişme olacakmı sanmıyorum.

     

    Adminler konuyu silmez insallah. rahatsızlıktan sory


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    bi yerde haklısın belki ama snçta bu engellenemez bişii..

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    edit: yanlış anlamışım:D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek

    hacı adamın bahsettii kndi msn hesabı deil genel olarak msn in kullanımından bahsedio


    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    ha öle desenize:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abicim bundan önce zumsuk@ li msnler kullanıyordum sorun aynı sorun 800-900 kişi oluyor temizlik yapıyorum engellemeden herkezi siliyorum mesaj attıkça ekliyorum böylece konuşmayanlar gidiyordu.Fakat zaman geçti adamları bulamadım şu oldu bu oldu.

    Kimseye aber vermeden başka msne geçtim.Şu anda burasıda çoaldı fazla değil ama.

    Şimdi salaklık yapıyor msne giremiyorum, birisi ekliyor 3-4 gün sorna geliyor bana bi ton aptallık.İcq rulez..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    Doğru diyosun birader sana katılıyorum.

    Benim MSNde 30-40 kişi anca var. Ve çoğunlukla hep başka şehirlerdeki veya uzak yerlerdeki kişiler.

    Sonuçta haberleşme aracı. Gidip görebileceğin biriyle niye sanal sohbet yapasın ki? İlişkiler de sanallaşır.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hbgrstyle
    hbgrstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek
    benim msnde de 30 kişi war bi 5 kişiyi tanımıom :D
    hatta benim diğer msnde 900 kişi wardı ben ekliemiom 1 hafta bıraktım bi açtım 20-30 kişi, eklemiş pc yi resetledim
     :D

    iTiNayLa c/p YaPıLıR
Toplam Hit: 918 Toplam Mesaj: 8