folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Colin Mcrea 2005 Vistada Calismiyor??



Colin Mcrea 2005 Vistada Calismiyor??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    arkadaslar selam dün binbir merak icinde yükledigim oyun vistada calismiyor.. crack yaptim ve cift tikladigimda ERROR THIS APPLICATION CAN BE LAUNCHED WITH ( wista haric bütün isletim sistemlerinin adi yaziyor) v1.1 diye bi patch var onu da yükledim gene olmadi :S

     

    yardim eden arkadaslara simdiden tsk...


    choosing my confessions...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    vista dosyalarını desteklemiyorsa , o oyunda vistayı desteklemiyorsa çalışmaz !  boşuna uğraşma hocam..

    colin mcrea dirt'i yükle o zaman (:

    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    elimde dirt olsa affetmezdimde simdi senin bu yazdiginda bana garip geldi hocam.. ne yani 2005 vistada hakkaten mi calismiyor?

    choosing my confessions...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    ben ordaki ingilizce yazdıgın $eye göre yorum yaptım hoca..

    ERROR THIS APPLICATION CAN BE LAUNCHED WITH --> Bu program bu şeyde hata veriyor falan diyor burada...

     http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

    Burda bi bak bakam, vista destekliyormu oyun eğer varsa tabi oyun listede..


    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Symbian
    Symbian's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek
    yaw hazır konu acılmısken braz alakasız ama elınde colin mcrea dirt olan warsa upload edeblrmı acaba..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    bence cok alakasiz oldu abi benim derdim ne seninki ne :)

    bu arada system requirements tan denedim zaten daha önce canurunit ten de baktim bi sorun yok, oynanabilir gösteriyor.. ama vistada calistiramadim iste.. patch felan mi var nedir?


    choosing my confessions...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarizmaTurk
    KarizmaTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Kasım/2007
    Erkek
    Boşuna uğraşma usta çalışmıyor :)
Toplam Hit: 925 Toplam Mesaj: 7