Com Tamamda Rapidshare.De Kimin?
-
Uzun süredir http://rapidshare.de tekrar yayında.Tabi biraz zayıflamış ve şaftı kaymış olarak.
Peki kimin bu site? Serverları ayrı mı?(Whois çekem) Kimin?
-
Harbi ikiside bi ara aynı hosta yönlendiriyodu adamı.
Şimdi .de eski versiyon .com farklı bi versiyon. Ala ala...
-
buradan sorgularsak bilgilere ulaşabilirsiniz. serverler biri almanya diğeri newyork gösteriyor..
-
Yok hocam başladı başlayalı farklı.
Com ilk açıldığı vakit de'den daha farklı bir tema ile geldi.
De ise o sıralar yeni upload kabul etmiyordu.Harıl harıl yasa dışı dosya siliyorlardı.
Sonra tüm dosyaları silip, tekrar yayına soktular.Herhalde yedek vazifesi görüyor.Herhangi
bir kapatmada..
-
size bir adsl bağlıyoruz .com .de farketmiyor ne yazarsanız tak diye giriyor üstelik kablolu veya kablosuz modemde hediye
-
merak ettim bisitttir.git yazarsak da girebilir miyiz tak diye?
ercag bunu yazdı:
-----------------------------
size bir adsl bağlıyoruz .com .de farketmiyor ne yazarsanız tak diye giriyor üstelik kablolu veya kablosuz modemde hediye
----------------------------- -
ben aynı sanıyodum..
öğrenmem biraz acı oldu..
ilk defa premium alacam gidip .de den almısım :D
hiçbi boka yaramamıstı :D
-
.de yi birden kapatamadılar kanımca, yazık olur o kadar dosyaya diye,
insanları .com a yönlendirdiler, amaçları .de nin önemini kaybettirip .comla devam etmek.. çünkü alman mahkemeleri götlük yapabiliyor arada rapide :D
ya da başka bir bakış açısıyla, rapid alman girişimcilerin başlattığı bir olay olmaktan çıkıp küresel sermayenin eline düşmüş bulunmaktadır..
-
ercag bunu yazdı:
-----------------------------
size bir adsl bağlıyoruz .com .de farketmiyor ne yazarsanız tak diye giriyor üstelik kablolu veya kablosuz modemde hediye
-----------------------------Ezikmisn oglum sen ?
-
Codißody bunu yazdı:
-----------------------------ercag bunu yazdı:
-----------------------------
size bir adsl bağlıyoruz .com .de farketmiyor ne yazarsanız tak diye giriyor üstelik kablolu veya kablosuz modemde hediye
-----------------------------Ezikmisn oglum sen ?
-----------------------------fazlasıyla ezik=)
