COMCTL32.Ocx Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek

    Arkadaşlar 007 spy keylogger ı kurmaya çalışıyorum fakat ne yaptıysam COMCTL32.ocx hatasından kurtulamadım. sürekli bu hatayı alıyorum ;

     

    "component comctl32.ocx not correctly registered file is missing or invalid"

    ilgili dosyayı indirdim system32 ye attım ve komut istemini yönetici olarak çalıştırıp;

    regsvr32 c:\windows\system32\comctl32.ocx 

    yazıp entere bastım başarıyla gerçekleşti diye uyarı verdi. Sonra yine deniyorum fakat yüklemiyor.

    Yardım edebilir misiniz

     

    Not: Konu yanlış yerdeyse özür dilerim ilgili bölüme taşıyabilirsenizde sevinirim


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    dll ile exeyi aynı klasörde tutup açmayı dene bakalım 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    saybirs bunu yazdı

    dll ile exeyi aynı klasörde tutup açmayı dene bakalım 

    o dediğini nasıl yapacam üstad ? açmak derken birde ? Yani bunlar nasıl açılıyor ?

    Not: System32 klasöründe zaten comctl32.dll dosyasıda mevcut

    sezginari tarafından 07/Eki/14 18:09 tarihinde düzenlenmiştir

    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    teamviewer gönder bakalım 

    saybirs tarafından 07/Eki/14 18:09 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Hocam demek istediği setup klasörünün içine koy da dene demek istemiş olucağını sanmam .



    Sistemin 64 bit ise SystemWow ( hatırladığım kadarıyla) buraya da atarmısın hocam , Systemwow64 de olabilir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek

    pm attım


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
Toplam Hit: 963 Toplam Mesaj: 6