COMCTL32.Ocx Hatası
-
Arkadaşlar 007 spy keylogger ı kurmaya çalışıyorum fakat ne yaptıysam COMCTL32.ocx hatasından kurtulamadım. sürekli bu hatayı alıyorum ;
"component comctl32.ocx not correctly registered file is missing or invalid"
ilgili dosyayı indirdim system32 ye attım ve komut istemini yönetici olarak çalıştırıp;
regsvr32 c:\windows\system32\comctl32.ocx
yazıp entere bastım başarıyla gerçekleşti diye uyarı verdi. Sonra yine deniyorum fakat yüklemiyor.
Yardım edebilir misiniz
Not: Konu yanlış yerdeyse özür dilerim ilgili bölüme taşıyabilirsenizde sevinirim
-
dll ile exeyi aynı klasörde tutup açmayı dene bakalım
-
saybirs bunu yazdı
dll ile exeyi aynı klasörde tutup açmayı dene bakalım
o dediğini nasıl yapacam üstad ? açmak derken birde ? Yani bunlar nasıl açılıyor ?
Not: System32 klasöründe zaten comctl32.dll dosyasıda mevcut
sezginari tarafından 07/Eki/14 18:09 tarihinde düzenlenmiştir -
teamviewer gönder bakalım
saybirs tarafından 07/Eki/14 18:09 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam demek istediği setup klasörünün içine koy da dene demek istemiş olucağını sanmam .
Sistemin 64 bit ise SystemWow ( hatırladığım kadarıyla) buraya da atarmısın hocam , Systemwow64 de olabilir -
pm attım
