Command & Conquer: Red Alert 3 Geliyor!
-
Command & Conquer serisinin birkaç ay önce duyurulan son eseri Red Alert 3 için, oyun içi bir video yayınlandı. EA Games'in StarCraft II'ye ciddi bir rakibi var.
Çıktığı zamanlarda gerçek zamanlı strateji oyuncularının dikkatini çeken ve zaman içinde önemli bir hayran kitlesi toplayan Command & Conquer serisi, bu senenin sonuna doğru çıkacak olan Red Alert 3 ile devam ediyor. Tamamen üç boyutlu ortamlar, daha etkileşimli oyun mekanikleri ve çılgın efektler (ancak böyle tanımlayabildik) oyun severleri hasta edecek! Önce yeni yayınlanan oyun içi videoyu izleyin, sonrasında, kendinize geldiğinizde, yorumlarınızı bizimle paylaşın.demoyu izlemek için: http://shiftdelete.net/site/200805224140/Command-Conquer-Red-Alert-3.htmlresmi site: http://www.redalert3.com/ra3 deki grafikler biraz generalsi andırmış ama araç repertuarı gelişmiş :) mesela denizlara kurulan tesla tower tarzı şeyler elektrik sıkan gemiler filan bu sefer denizler biraz daha hareketlencek.siz ne düşünüyosunuz ? var mı burda Red Alert delisi? -
http://www.youtube.com/watch?v=fxFDoumbQv4
ahanda youtube dan videosu
-
açıkcası videoyu pek beyenmedim çizgi film gibi olmuş
belkide bana öyle geldi:S
-
umarim oyunu generalse benzetmezler..
-
gVeR bunu yazdı:
-----------------------------
umarim oyunu generalse benzetmezler..
-----------------------------biraz öyle olmuş ama araçlar filna farklı :)
Toplam Hit: 1075 Toplam Mesaj: 5
