folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Command & Conquer: Red Alert 3 Geliyor!



Command & Conquer: Red Alert 3 Geliyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

     

    Command & Conquer serisinin birkaç ay önce duyurulan son eseri Red Alert 3 için, oyun içi bir video yayınlandı. EA Games'in StarCraft II'ye ciddi bir rakibi var.

    Çıktığı zamanlarda gerçek zamanlı strateji oyuncularının dikkatini çeken ve zaman içinde önemli bir hayran kitlesi toplayan Command & Conquer serisi, bu senenin sonuna doğru çıkacak olan Red Alert 3 ile devam ediyor. Tamamen üç boyutlu ortamlar, daha etkileşimli oyun mekanikleri ve çılgın efektler (ancak böyle tanımlayabildik) oyun severleri hasta edecek! Önce yeni yayınlanan oyun içi videoyu izleyin, sonrasında, kendinize geldiğinizde, yorumlarınızı bizimle paylaşın.
     
    demoyu izlemek için: http://shiftdelete.net/site/200805224140/Command-Conquer-Red-Alert-3.html 
     
     
    ra3 deki grafikler biraz generalsi andırmış ama araç repertuarı gelişmiş :) mesela denizlara kurulan tesla tower tarzı şeyler elektrik sıkan gemiler filan bu sefer denizler biraz daha hareketlencek.
     
    siz ne düşünüyosunuz ? var mı burda Red Alert delisi?

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=fxFDoumbQv4

    ahanda youtube dan videosu

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    açıkcası videoyu pek beyenmedim çizgi film gibi olmuş

    belkide bana öyle geldi:S 


    "Murid" Değil "Murit"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    umarim oyunu generalse benzetmezler..

    The king is bleeding.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    gVeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    umarim oyunu generalse benzetmezler..
    -----------------------------

    biraz öyle olmuş ama araçlar filna farklı :)


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 1075 Toplam Mesaj: 5