Command&Conquer Generals
-
oncelıkle herkese selamlar benım bu oyunla ılgılı bı sorum olacaktı ben bu oyunu ağdakı arkadasımla oynayamıyorum ama wındowstayken ağlar bırbırını goruyo dosya transferı yapabılıyoruz ama bu oyunu oynayamıyoruz bazen oyun ıkımızın makınasını goruyo sooora kayboluyo yada goruyo oyuna almıyo bunu sebebını bılen arkadaslarımız bana yardımcı olursa sevınırım
-
hıc mı oynayan yok bu oyunu :(
-
ilker hacı msn de gel sana anlatım akşam...ip ayalarını yapamıonuz muhtemelen.
-
hocam saolasın aksam gorusuruz
-
hocam eger oyuna girdigin gibi binalar patlıorsa
oyunu yeniden yükle ama agdan cekme agdan cekince bu sorunu verior ayrı ayrı yukelin
-
hocam oyun ıkı bılgısayar ayrı ayrı yuklu ama ağdan oynayamıyoz ama tek oynaya bılıyoz
-
şimdi olurmu ben sana öğreteyim www.trgamer.com dan şifreler www.turkceyama.com dan ise yama indirebilirsin şikayeti isteği olan askin_ustun4@hotmail.com
Toplam Hit: 1708 Toplam Mesaj: 7
