Comodo Dragon
-
deneyin bakalım :) google chrome tabanlı comodonun eklemeler yaptığı tarayıcı hoşunuza gidecektir
-
nedense hoşuma gitmedi !!!
-
bildiğimiz chrome bu :D sadece rengi siyah :W
-
srware iron daha ii (en azından bunun gibi lastpass eklentisinde çökmüyor)
-
şuana kadar bir eksisini görmedim :|
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------şuana kadar bir eksisini görmedim :|
-----------------------------
64bıt desteklemiyo sanırsam _? sitesinde 32bıt dowlload yazıyoduda.. -
Az önce programı kaldırdım.
Bu chrome ve benzerlerinde en uyuz olduğum şey, Görev Yöneticisinde, yediği belleği ayrı ayrı göstermesi
chrome.exe ... 12.040
chrome.exe ... 38.554
chrome.exe ... 7.483
chrome.exe ... 10.460...
İlk baştakine bakıp "anaa ne güzel lan sadece 12mb yiyo" diyorum, sonra "oha lan daha birsürü varmış, bi toplayım bakayım = 70-80mb, hass.tir mk" diyip kapatıyorum. Geçiyorum Firefox'a, Firefox gibi değil yani, direk yazsa "kardeş ben babalar gibi 100mb yiyorum RAM'inden" dese eyvallah dicem dürüst browsermışsın.
...
Açıkçası bana şöyle tek sekmede kasmayacak, RAM'dan fazla yemeyecek browser lazim. Çünkü o sekme hep açık kalmalı bende. Bir online oyunun market fiyatları için..
