

Compile Error İn Hidden Module: Autostart (Office 2010 Hatası)
-
Ofisi açınca bu hatayı veriyo tamam dedikten sonra çalışıyo ofis. bu hatayı nasıl düzeltebilirim beyler her zamanki gibi tbtye sorayım dedim. bütün yazılımları kaldırıp kurdum baştan. office,vb,adobe vs alayını güncelledim kaldırdım kurdum yine aynı hatayı alıyorum.. crack filan yok direk full sürüm kuruyor. zaten tbt de verilen bi linkten indirmiştim. Çözümü olan varmı? eminim bu sorunu yaşayan başkalarıda vardır onlarada yardımcı olur böylecek =)

-
yuh kimse bilmiyo :W
-
lan yokmu bilen duyan gören :D
-
UP :(
Toplam Hit: 1104 Toplam Mesaj: 4