Conter Strike İçin Gereken Programlar
-
arkadaşlar önceden bende counter strike nin ilk çıkanı eski sürümü vardı 2 cd olarak kurup oynuyordum fakat şimdi ise tekrar kurulduğumda görüntü çok kötü oluyor hatırladığım kadarıyla eski counterin yanında bir de direct 9 tarzından bazı programlar yüklüyorduk ve oyun öyle açılıyordu şimdi ise ben hangi program olduğunu unuttum bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
-
sxe kur netden oynıycaksan bıde patch
-
netten oynamıcam hocam counter strike ile birlikte çalışan bir program daha vardı onu kurunca daha iyi çalışıyordu fakat şimdi o programın adını unuttum adını unuttum bulabilsem oynuyacam da programın adını bilmiyordum direct 9 gibisinden bişey olması lazım
-
Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
netten oynamıcam hocam counter strike ile birlikte çalışan bir program daha vardı onu kurunca daha iyi çalışıyordu fakat şimdi o programın adını unuttum adını unuttum bulabilsem oynuyacam da programın adını bilmiyordum direct 9 gibisinden bişey olması lazım
-----------------------------Grafik ayarlarında çözünürlüğü ayarladın mı hocam?Belki aklına gelmemiştir diye söylüyorum yanlış anlama :)
-
evet ayarladım da yine de olmuyo bir ek program ile birlikte çalışıyordu divix veya direct 9 muydu neydi bilemiyorum
Toplam Hit: 1002 Toplam Mesaj: 5
