folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Çöp Sorunu - Green Dream



Çöp Sorunu - Green Dream

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    Hepimiz şikayetçiyiz çöp derdinden , saat 00:00 da Başkent - Kızılay sakaryada gezin bir o rezil sahneleri görmüşsünüzdür hepiniz , birda bu çöplerin toplandığı yerleri düşünün , çok farklı bir çöp depolamaya geçmiş ABD çok güzel ve kullanışlı geldi.. Gereksiz onlarca yatırım yapılacağına geleceğimize yönelik böyle tesisler yapılmalı değilmi sizcede... Farka bakınız


    Bilindik çöp manzaraları , Atina



    Transload America



    Çöplerin o hale nasıl getirildiğini merak edenler için birkaç resimde aşşağıda.. Keşke ülkemizdede böyle tesisler olsa =|


    http://www.wired.com/ly/wired/news/images/full/transload1_f.jpg

    http://www.wired.com/ly/wired/news/images/full/transload3_f.jpg

    http://www.wired.com/ly/wired/news/images/full/transload2_f.jpg


    http://www.wired.com/ly/wired/news/images/full/transload4_f.jpg


    http://www.wired.com/ly/wired/news/images/full/transload5_f.jpg


     


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ne güzel adamlar baya ilerlemiş valla.Darısı ülkemizin başına

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    tebrik etmek lazım adamları helal olsun darısı ülkemize özellikle mersine yıllardır bi çöp sorunudr aldı başını gidiyor mersinde brdan yetkililere sesleniyorum :)))

    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    hocam şeyi anlamadım,bu çöplerin üzerlerini kapladıkları madde de plastik değil mi?

    Çekil,Önümden Çekil...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karsinojen
    karsinojen's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    adamlar bu işi biliyo a.q, bizimkiler anca çöp karıştırsın..

    www.karsinojen.tr.cx
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    bizimkiler zeki bu admalar çöpleri tpluyorlar bi ton makina çalışıyor elektirikti mazottu..Sonra poşetliyorlar görüyorsunuz paşet parası bide o doğayı zehirleyecek bizimkiler bi kibrit kullanıyor ve tamamdır.Kışık hem durumu kötü olanları ısıtıyor hemde kül oluyor akıllılar bizimkiler.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    TR de olsa heralde yüzlerce kişi aç kalır , çöplükten beslenen insanlarımız bile var :S

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    çok çok güzzel bir olay olmuş..bence sistem çokda basit her yerde uygulanabilir  "pres makinası" ve "ambalajlama mak."..ufak şehirler için 1 er tane yeterli bile olabilir tabi istanbul gibi günde ortalama "10bin"(7 ile 12arası) ton çöp üreten şehirler artık yer bulamıyor çöp döecek..Bu arada halkımız biraz bilinçli olsa çöprerini gruplayıp atsa hem geridönüşüm çok kolaylaşır hemde kandiğiğinden paterlenmiş olur..

    "Less is More"
Toplam Hit: 3694 Toplam Mesaj: 8