folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Core 2 Duo - Pentium Öldü Yaşasın Yeni Kral



Core 2 Duo - Pentium Öldü Yaşasın Yeni Kral

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draeex
    Draeex's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    Adından uzunca süredir bahsedilen Intel' in yeni işlemci çekirdeği Conroe, nihayet resmiyete kavuştu. 65nm teknoloji ile üretilen ve şimdiye kadar Conroe kod ad ile bilinen yeni çekirdeğin masaüstü için olan versiyonun adı "Core 2 Duo " olarak açıklandı. Yine daha önce Merom kod adı ile bilinen dizüstü işlemcileri de, yapıları masaüstü Core 2 Duo' lardan çok farklı olmasına rağmen Core 2 Duo ismini taşıyacaklar. Intel' in en yüksek performansı sunan işlemcilerine verdiği ad olan Extreme Edition, bu yeni seri de "Core 2 Extreme" olarak geçecek.

    http://www.donanimhaber.com/resimler/image.aspx/core2duo.jpg

    http://www.donanimhaber.com/resimler/image.aspx/core2extreme.jpg

    Core2 adı ile beraber artık neredeyse marka olmuş ve hatta zaman zaman Intel' in bile önüne geçen "Pentium" adı tarihe karışıyor. Core2' ler yeni bir model numaralandırma sistemine sahip olacaklar. Masaüstü için olan Core2 ler 4000 ve 6000 serisi, Merom' lar ise 5000 ve 7000 serisini oluşuracak.

    Temmuz ayında piyasaya sunulacağı tahmin edilen Core2' ler için Intel haziran ayında Computex2006 fuarında bir demo sunumu yapmaya hazırlanıyor. Bildiğiniz gibi AMD, normalde DDR2' ye sahip AM2 işlemcilerini Computex fuarında resmi olarak sunacak iken, Intel' in Conroe' sinin sesleri duyulmaya başlanınca AM2' nin çıkış tarihi 2 hafta erkene alınmıştı. Bu sefer dersine iyi çalışmış gibi gözüken Intel karşısında AMD' nin AM2 işlemcilerinin ne yapacağı merakla bekleniyor.

    Kaynak:donanimhaber.com

    Tariqat Of Tahribat The Murid Draeex Tariqat Dj"i 2007©
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    bende sandim AMD piyasadan cekildi...rahatiniza bakin degil 2 ,4 cekirdekli cikarsin intel mantigi olduktan sonra tinn AMD kral.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 1343 Toplam Mesaj: 2