Corel Drawcılar Bi Baksın Arkadaşlar
-
Arkadaşlar Corel Draw x5 için Full Sürüm Ledtool Eklentisi Lazım 4.0 ve 3.3 2 side olur
Bide ben bu ledtool'un deneme sürümünü indirdim yükledim ama nasıl çalıştırcagımı bulamadım :(
-
Arkadaşlar Programı Çalıştırdım Ancak Full Sürüm Yapmak İçin Key İstiyor Deneme Sürümünde 5 defa Kullanmaya İzin Veriyor
-
Holy Abi Bunu Sen Çözebilirsin Ancak :( Caps Koyuyorum Bi Bak Abi Bunu Mutlaka Full Sürüm Yapmam Gerek

-
www.serials.ws Buraya baktınız mı? Belki işinize yarayabilir.
-
bu dosyayı C:\Program Files (x86)\Corel\CorelDRAW Graphics Suite X5\Programs\ içine at tamamdır
http://hotfile.com/dl/110536273/27f4ceb/PsiKey.dll.html
-
xeren bunu yazdı:
-----------------------------
bu dosyayı C:\Program Files (x86)\Corel\CorelDRAW Graphics Suite X5\Programs\ içine at tamamdır
http://hotfile.com/dl/110536273/27f4ceb/PsiKey.dll.html
-----------------------------hocam programın crack var zaten ama leed tool macro sunun crack yok :(
-
up up upppppppppp
