Corel'de Kutu Tasarımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    İçine CD falan koyulacak 25*15*5 cm gibi boyutlarda kutu yapmak istiyoruz

    Tasarımı matbaya götürünce cikan seyi kesip katlayınca kutu olsun istioruz.

    Boyle birseyi nasil tasarlamak gerekiyor? kesme icinde ayri bir grafik gerekiormus bir template ornek yapip gonderebilecek matbaciliktan fln anlayan biri varmidir?

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Corel bilgim yok ama şu verdiğim tasarımda ki gibi yapılıyor. 

     


     

    Tek bir kutu halinde değilde böyle katlanacağı yerleri falanda çiziliyor. Nasıl yapılacağı konusuna gelirsek bu çalışmaya bakarak fikir edinebilirsin.

    Bu matbaada basıldıktan sonra kutu haline geliyor bikaç el marifeti ile :P 


    ne diyon?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Aha tam istediğin boyutlarda kutu
    46.4.57.143/macrulz/gesellenstück/25x15x5_Kutu.pdf

    DINA2 kağıdına bastır çizgili yerleri kes, katla, enjoy.

     

    Edütt// Katlama Tekniği bu
    http://www.basteln-gestalten.de/geschenkschachtel-basteln


    instagram.com/macrlz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    illustratörün kendisinde var bu da corelde hazır var mı bilmiyorum hiç kutu çizmedim.. sadece dergi-gazete anlarım corelde.. diğerleri aide daha kolay ps bilgi tabanlı olduğumdan.. bakalım araştıralım bulursam banada lazım olabilir arşive atarız..

     

    böyle bişey mi çizilelecek hocam

    a

    yoksa içine bi sürü CD koyucağınız bir kutu mu?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Kutunun açınımı çizilecek o kadar basit..çizgi halinde yani..d ış sınırları.. ordan bıçak şekli çıkacak ce bıçak kartonu o şekilde kesecek..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 3151 Toplam Mesaj: 5