Corel'den Tablo Kopyalama (Export)
-
Selam aramızda corelden anlayan arkadaşlar vardır sanırım. Benim sorunum corelde tablolar var katalog, ben bunu adamların web sitesinde kullanacağım, yalnız export yaptığımda (Corel 11 kullanıyorum, Word e attığımda) tablo yok ne varsa alt alta text halinde yazıyor, bunu nasıl eli yüzü düzgün bir şekilde alabilirim, jpeg alabiliyorum ama benim işimi görmüyor bi yardım eli uzatın hocalar selamlar.
Toplam Hit: 681 Toplam Mesaj: 1
