Coreldraw X4 Serial İstek
-
Allahını seven şu programın serialini versin..170dolar gibi bi fiyat istiyor keygenlerde işe yaramıyor x 3 dışında.
x4 serial yada aktifleştirme yolunu bilen varsa yardımcı olsunn -
X5 var nasıl fullediğimi unutmuştum baktım
1- Programı kurun.
2- önce "RemoveProtexis.cmd" bu dosyayı çalıştırın. işlem bittikten sonra devam deyin.
3- "PsiKey.dll" dosyasını kopyalayın ve "Corel\CorelDRAW Graphics Suite X5\Programs\" içerisine yapıştırın.
Programınız artık FULL'dür..
-----------------------------------------------
1- Install as Trial (no need to insert serial).
2- Use the batch file RemoveProtexis.cmd to remove Protexis service,
you may need to right click and execute as Administrator.
(Optional, but recommended -> less crap services running in your system).
3- Copy PsiKey.dll into applications folder, example:
C:\Program Files (x86)\Corel\CorelDRAW Graphics Suite X5\Programs\
DONE!
It was tested with CorelDRAW X5 in Windows XP SP3, Vista and Windows 7.
But ofcourse use it at your own risk!
rar içinde .txt varmış istiyosan rar dosyasını verim..
pek anlamam bu işlerden keygen falan yani.. ama belki cs4te de işe yarar.. yada direk cs5 kur hocam ;) -
hocam ver tabi x5 de olur x4 ün bi üstü zatend
-
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------hocam ver tabi x5 de olur x4 ün bi üstü zatend
-----------------------------biliyorum hocam onu da keygen falan uyar mı onu bilmiyrum yani ;)
http://s2.dosya.tc/server8/5ZZAdR/X5-Full-cetinmedya.rar.html
buyur hocam inş. uygundur
-
serial no.DR14B98-NMPMSL9-MM7WT66-8D884F8-TBVHS
Installation Code: XRRK-IXV9-RN55-4ZAI-7CC7
Activation Code: 109B-97D9-A00C-3DFE-7CFA
id- 810007 -45
-----------------------
Purchase serial number: DR14N22-JKPLHYP-LP8FA8Z-BDZGFKZ-CNS56
Activation Code:36A9-C31A-347B-B06B-AB03
--------
-
serialler çalışıyormu _?
-
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------serialler çalışıyormu _?
-----------------------------hacım deneyeceksin ben sana buldum. Benim corel la işim olmaz.
-
zone bunu yazdı:
-----------------------------kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------hocam ver tabi x5 de olur x4 ün bi üstü zatend
-----------------------------biliyorum hocam onu da keygen falan uyar mı onu bilmiyrum yani ;)
http://s2.dosya.tc/server8/qrbm0M/X5-Full-cetinmedya.rar&22417643
buyur hocam inş. uygundur
-----------------------------link bozulmuş durumda. seriali girdik onayladı ama programı açarken açsada işlem yaptırmıyor süreniz doldu diyor.
-
http://s2.dosya.tc/server8/5ZZAdR/X5-Full-cetinmedya.rar.html
link gitmiş tekrar upladım
yukarda da düzelttim ;)
-
zone bunu yazdı:
-----------------------------http://s2.dosya.tc/server8/5ZZAdR/X5-Full-cetinmedya.rar.html
link gitmiş tekrar upladım
yukarda da düzelttim ;)
-----------------------------tamam lan oldu oh be kardeş çok sağol yahu eyvallah sağol sağol sağol sağol sağol sağol sağol sağol sağol sağol :)))
çok sağol x4 de okey yaptı şimdi full oldu çok sağol sağol sağol sana sevgilerimi yolluyorum bu gece rüyana güzel kızlar gelsin :) -
ilginç x5 var
