Counter - Strike 1.5
-
bilgisayarı yazarak başlıyayım önce
işlemci : amd phenom 9600
anakart : gigabyte
ram : 4gb
ekran kartı : palit geforce 9600 512 mb
gibi bi bilgisayarda kasması imkansızında imkansızı olan bir oyunda fps 60 tan aşşağı düşmüyor kafayı yiycem . eski bilgisayarda fps 100 dü hep . neden kaynaklanıyor bu çözene hayır dualarım var :D.
NOT :[ oyunu bi sil baştan yükle , cfg koy ] denendi sonuç alınamadı
-
Internetten oynuyor ve fps im düşük diyosan bu senin pc inden kaynaklanan bişey değil. Tamamıyla internet bağlantındaki lag dan kaynaklanan bişey. Bazen oluyo bendede benim makinada fps 110 a bile çıkıyo normalde 100 iken maximum. Bazende 36 falan oluyo ama düzeliyo.
Toplam Hit: 838 Toplam Mesaj: 2
