folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter - Strike 1.5



Counter - Strike 1.5

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    bilgisayarı yazarak başlıyayım önce

    işlemci : amd phenom 9600

    anakart : gigabyte

    ram : 4gb

    ekran kartı : palit geforce  9600 512 mb

     

    gibi bi bilgisayarda kasması imkansızında imkansızı olan bir oyunda fps 60 tan aşşağı düşmüyor kafayı yiycem . eski bilgisayarda fps 100 dü hep . neden kaynaklanıyor bu çözene hayır dualarım var :D.

    NOT :[ oyunu bi sil baştan yükle , cfg koy ] denendi sonuç alınamadı


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Internetten oynuyor ve fps im düşük diyosan bu senin pc inden kaynaklanan bişey değil. Tamamıyla internet bağlantındaki lag dan kaynaklanan bişey. Bazen oluyo bendede benim makinada fps 110 a bile çıkıyo normalde 100 iken maximum. Bazende 36 falan oluyo ama düzeliyo.

Toplam Hit: 838 Toplam Mesaj: 2