Counter İle İlgili
-
arkadaslar elimde OGC diye bir counter eklentisi var bununla direk herifin kafaya heatshot ı koyuyosun mouse sureklı herıfın kafada oluyo zaten ben vampire e veriyim siz ondan alın arkadaslar cok lazım olursa foruma maillerinizi yazın atayım 520 kb lik bişi
-
bak ogc eski bir cs serveri 5.1 zamanlarindan kalma hepsi programci olan bir cs grubu sonra bu arkadaslar karsilarina cikacak adam bulamayinca oyundan sikilip oyunun pisliklerini yapmaya basladilar ilk olarak ogc adiyla bir wall hack programi yapmislardi 44 baytlik biseydi aslinda vede o donemde ceathing death diye bisey olmadigi icin herkes catir catir wall yapiyordu sonradan unitedadmins ( admin modun yapimcilarida gene bu arkadaslardir.) ceathing death i yaptilar ve meta mod eklentileriyle admin mod ile uyumlu hale getirdiler. sonra ogc ne yapti her yeni c.d. surumdeki bir acigi bularak kendi programlarini gelistirdiler. bu salak programcik sadece scriptlerden olusuyor incelediysen bildigimiz half life script yapisi. program sadece bazi ozel durumlara izin verilecek sekilde kodlarin calismasini sagliyor bunuda programin klasoru icindeki .cfg dosyalariyla yapiyor.
admin mod kurulu serverlara ek ozellikler kazandirmak amaciyla bazi script dosyalari kullaniliyor bir kac yildir server yoneticileri ban konusunu abartti ve mac adreslerine de ban konuluyor artik. oyunda digerine ustunluk saglayacak komutlarin bulundugu scriptleri kullanan oyunculara bani yiyoo. kendini akilli zanneden salaklar yuzunden istanbul ve izmirdeki bir cok cafeyi oyunlara birdaha girememek uzere banladigimi bilirim ve bu salak programlari kullanirsan seninde basina ayni seylerin gelecegini unutma
-
-
lam dikkatini çektiyse inceliyim dedim ve zaten cd geçmiyo biliyorum bizim maç yaptığımız yerler cd ben şuana kadar hiç hile kullanmadım kullanmamda
lam birde 13 - 1 felan deme takımın hepsi fake di :D bir benle nevermind vardık takımda. hepsi saf saf :D adamlardı..Ben Master ile konuştum tam takım sizle maç yapcaz..
