Counter Kurulmuyo Sapıtıcam
-
Format attım pc ye Herzaman kurduğum cs şimdi kurulmuyo önce ön yüklemeyi yapıp paketleri kuracam otomaitk kullan setup u ilerlerken bu hata mesaja çıkıyo sonra setup abladan çıkıyo ??

Yukarda ne diyo bu Gavur?
-
walla hic basima boyle bi oaly gelmedi ama 1.5 yuklemeye calisiyorsun galiba
1.5 ci bi arkadasla irtiaba gecmen daha saglikli
ama setup da bir sorun oldugu kanisindayim bask bir cd ile dene bence
yada netden indirdiysen de olabilirsetup in bi parcasinda sorun olabilir
-
Durqrimast bunu yazdı:
-----------------------------walla hic basima boyle bi oaly gelmedi ama 1.5 yuklemeye calisiyorsun galiba
1.5 ci bi arkadasla irtiaba gecmen daha saglikli
ama setup da bir sorun oldugu kanisindayim bask bir cd ile dene bence
yada netden indirdiysen de olabilirsetup in bi parcasinda sorun olabilir
-----------------------------Dayı denedim cd den önceden de kurdum oldu şimdi neden olmuyo Cd den pc ye kopyalamıştım biz 1.5 ciyiz :)
-
Alpi data transferinde bileşenlerin hatası var falan diyor sen internetten çek büyük ihtimal olur o zaman!
-
setup hatalıymış yada hepsini okuyamıyor dataların.. cd bozuk yani netten indir ;)
-
highnitro bunu yazdı:
-----------------------------
setup hatalıymış yada hepsini okuyamıyor dataların.. cd bozuk yani netten indir ;)
-----------------------------
Doğru diyor setup'u hatalı.Aoe2'yi yüklerken benimde başıma gelmişti. -
_sys1 _user1 localize
Kurulumda bu klasörleri olan varmı rarlı yada klasör şeklinde upload edermisiniz hasarlı diyo benimkilere 2 mb dı geçmez :(
-
Alper kardeşim bende 1.5 ciyim senin gibi. _sys1 _user1 localize bu 3 üne baktım bende yok. Ama cs 1.5 cayır cayır çalışıyo. İstersen upload edeyim 310 mb civarı. Biraz uzun sürebilir. Kusura kalmazsın artık...
-
dayı kurulum Cd sinde olacak kurulduktan sonra olmayacak :) neyse bir cafeciden bulurum
-
tek sorun dosya da pc ye kopyala cd yi öle dene. hacı.
