Counter Strike 1.5 İstek Konusu
-
arkadaşlar dün konusunu açtım zamundadan indirmiştim indirdiğim direk kurulum dosyalarıydı sağolsun pesimistzombie hocam yardımcı olmaya çalıştı ama oyunu hala oynayabilmiş değilim.
bana setup ve crackı lazım yardımcı olursanız sevinirim.
-
1.6 var elimde.Lazımsa atayım ?
-
Mustafa bunu yazdı
1.6 var elimde.Lazımsa atayım ?
1.5 lazım hocam
-
Mustafa bunu yazdı
1.6 var elimde.Lazımsa atayım ?
halihazırda link varsa versen fena olmaz :)
-
Hocam senoyna.com a üye ol 3 parça dosya sı var indir kurulum sırası var sen indir hallederiz hocam ratelerini falan girerim 10 numara oynarsın
-
swinlarg bunu yazdıMustafa bunu yazdı
1.6 var elimde.Lazımsa atayım ?
halihazırda link varsa versen fena olmaz :)
https://cloud.mail.ru/public/a91b0d4b2fae/Counter-Strike.exe
Toplam Hit: 884 Toplam Mesaj: 6
