Counter-Strike 2D
-
Selamlar size süper bi oyun tanıtacağım şimdi..
oyunumuz Counter-Strike 2 boyutlu hali.. oldukça güzel..
oyun içi bi kaç görüntü :

Yukarıda gördüğünüz gibi internetten oynayabiliyorsunuz..
hatta tbt olarak turnuva bile yapabiliriz.. yeni keşfettim oyunu server nasıl açılıyor bilmiyorum..
ama varolan serverlardan oynayabiliriz..
sitesi : http://www.cs2d.com/
indirme linki : http://www.cs2d.com/download.php
bu da sistem gereksinimleri :p
- 16 mb 3D video card with DirectX 7 or OpenGL support
- 500 mhz
- 64 mb ram
- Win 98 or newer -
soldata benziyor galiba :|
saol abi paylasım için.. -
Aynen öyle. soldata benziyor ama yandan değilde üstten görüyoruz :)
oldukça iyi hızlı da.. oynadım hiç laga girmedim..
-
bu oyunu 6-7 ay once oynadım kaynak bise butun tusları fılan cs ile aynı gusel bise multi si filanda war xD
-
soldat rulz :|
-
eskiden ne güzel soldat sörviri vardı kapısıyorduk :)
-
turnuva olursa beni ilk sıralara 2 kişilik yaz :)
-
hep oynarım güsel oyundur turnuva varsa benim adımıda yaz
Toplam Hit: 1189 Toplam Mesaj: 8
