folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder COUNTER STRIKE SERVER MODLARI (YARDIM EDIN)



COUNTER STRIKE SERVER MODLARI (YARDIM EDIN)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek
    Beyler ben cafelerde kurulan serverların modlarını öğrenmek istiyorum...

    1)oyuncu banlama(kickleme değil)
    2)oyuncu muteleme(ekrana yazı yazmamalarını saglama)
    3)map, friendlyfire açma kapama oylaması...

    lütfen bilenler yardıme etsin...yardım etmeye çalışanlara şimdiden teşekkür ediyorum..

    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek
    ee kimse bilmior mu?

    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darknes
    darknes's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2004
    Erkek
    nocturnal_mortum
    Modların dosya isimleri de yamalarınki gibidir, örnek olarak Counter – Strike"tan örnek verirsek “csv13.exe” dosyası tamamen Counter- Strike 1.3’ü içerir ve bu sürümü herhangi bir Counter – Strike sürümü üzerine yükleyebilirsin. Dosya ismi “csv1113.exe” gibi olursa bu sadece CS 1.1 üzerine yüklenebilir demektirGenel birkaç uyarı olarak şunları söyleyebilirim: İlk önce yamaların kurulması daha iyi olur. Ayrıca yamalarda bir sürümden diğer sürüme geçirirken eğer tam yükseltme yamasını kullanmıyorsan(“hl1107.exe” gibi) bir önceki güncellemenin sorunsuz bir şekilde kurulduğuna emin ol. Bazen bu güncellemeler sırasında özelliklede tam sürüm kullanmıyorsan ve sadece versiyon yükselten sürümü yükleyeceksin nocturnal_mortum(“11071108.exe” kullanırken ki gibi) hata olarak size herhangi bir dosya için “could not open” hatası verirse bir önceki tam güncellemeyi tekrar kurup sonra bu küçük yamaları çalıştır bu sorunu büyük ihtimal çözecektir. .

    HİLE İLE İŞ YAPAN,MİNNET İÇİN CAN VERİR.NAMUSA HÜRMET EDEN,NESLİNE ŞEREF VERİR...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darknes
    darknes's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2004
    Erkek
    en bastan analtmam gerekirse nocturnal_mortum .Half – Life’ı ilk kez çalıştıracağın zaman sizden bir cd-key isteyecektir. Bunu kutunun arkasında bulabilirsiniz.
    Half – Life yamalarında şu an son sürüm numarası 1.1.0.8’dir fakat bu yazı yazılırken Türkiye’de ki bir çok server hala 1.1.0.7 sürüm numaralı server kullanmaktadır. Bu yüzden yükleyeceğin yamayı iyi seçmen gerekir çünkü yüksek sürümden tekrar alt sürüme geçemiyorsun. Yamaların dosya isimleri “hl1107.exe” gibi ise bu yamayı herhangi bir HL sürümüne uygulayabilirsin (1108 sürümüne uygulayamazsanız!!!). Eğer dosya ismi “11071108.exe” gibi ise bu yama sadece HL 1107 sürümünün üzerine uygulanabilir demektir. Burada rakamlar değişebilir bunu belirtelim.
    Peki sen Half – Life’ın hangi sürümüne sahip olduğunuzu nereden öğreneceksin? Half – Life’ın ana mönüsünün sol alt köşesinde (Modların ekranlarında da aynı yerde görülebilir) sana hangi HL sürümüne sahip olduğunu gösteren bir yazı vardır. Örneğin “v43/1.1.0.7” yazısında “1.1.0.7” senin sahip olduğun sürüm numarasıdır.
    yani modlar senin elindeeee

    HİLE İLE İŞ YAPAN,MİNNET İÇİN CAN VERİR.NAMUSA HÜRMET EDEN,NESLİNE ŞEREF VERİR...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek
    yaa abi hiç bişi anlamadım anladıgım kadarıyla sorumu tam okuyamamışsın ben sende cafelerde kurulan server"ların oyundaki diger oyuncuları idare etmesnin modları ban atma harita oylaması yapma vs...

    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_Rock_ula
    the_Rock_ula's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2003
    Erkek
    hacı bana kalırsa sen bunu csmerkezi.com "a sor ordakiler iliyodur bende kafeciyim ama ping server kurmuyorum oynucak olan kendi kuruyo oynuyo burda

    Her Hakkı Sakıncalıdır (S)
Toplam Hit: 2497 Toplam Mesaj: 6