Counter-Strike Source Yardımm!!
-
Arkadaşlar sourceyi 1'e 100 oynamam için ne yapmam gerek.bot_add dediğinde hem terore hem countera bot atıyor.Bot sayısı eşitleniyor.Ben tek olup karşı tarafın 40-50.... olması için ne yapmam lazım!!!!!!!!!!!
-
mp_autoteambalance gibi bi komut olması lazımdı 1 yap olmassa 0 yap öle dene bakim.
-
Verdiğin komut var ama işe yaramıyor
-
Kardes önce "-" 7 yapıp bütün botları at. Daha sora, eğer CT isen "-" 5 daha sora 1 yap, T isen 2 yap. İşe yarar umarım:)
-
35ygt45 bunu yazdı:
-----------------------------Verdiğin komut var ama işe yaramıyor
-----------------------------
hoca senin için source kurdum denedim.Öncelikle haritaya bot almadan önce
mp_autoteambalance 0 yapıoruz
ardından
mp_limitteams 100 yapıoruz
Mesala haritada ct isen
bot_add_t
bot_add_t
bot_add_t
işte istedigin kadar yap o kadar rakip olsun.
-
Sorpix bunu yazdı:
-----------------------------
Kardes önce "-" 7 yapıp bütün botları at. Daha sora, eğer CT isen "-" 5 daha sora 1 yap, T isen 2 yap. İşe yarar umarım:)
-----------------------------
hoca sourcede malesef "-" çalışmıo :) -
O zaman yapcak bişi yok:( Pardonn...
-
- 7 yap srada -cantırsan - 7 2 yap olay budur
Toplam Hit: 1106 Toplam Mesaj: 8
