Counter Strike Source Zombie Mod Yardım
-
evde 4 pc var (mağlum öğrenci evi) hepimizin pc de counter strike source kurulu.Normal olarak botlu bomba kurma veya rehine operasyonu yapıyoruz.
bir de zombi bölümü var ancak bu zombi bölümü online oynanıyor galiba demem o ki bizde ev içersinde kurabiliyomuyuz haritaların sonun da bağzı uzantılar var bomba vs. birde zm var bu zombi mod galiba ama açınca ekrana bir pencere geliyor load felan yapıyo öyle evam ediyo.....
zombi modou ağda kurabilirmiyiz?
-
zombi modu bir bilgisayara kurmanız yeter..Kurulan bilgisayar new game den giriş yapıp lan gameyi açıcak..Diğer pclerde lan game sekmesinden giricek.Girerken zm mod otomatik olarak onlarada yüklenicek ve rahat rahat oynayabiliceksiniz.. Bu arada lan bağlantısı yapabiliyosunuz dimi ?
-
MikRoBiT bunu yazdı:
-----------------------------
zombi modu bir bilgisayara kurmanız yeter..Kurulan bilgisayar new game den giriş yapıp lan gameyi açıcak..Diğer pclerde lan game sekmesinden giricek.Girerken zm mod otomatik olarak onlarada yüklenicek ve rahat rahat oynayabiliceksiniz.. Bu arada lan bağlantısı yapabiliyosunuz dimi ?
-----------------------------
sağol bir deneyelim -
ya aga new game yok ki
find server
crete server var
-
call of 6 kurun onun da zombie modu var, yalnız lan dan oynanıyo mu bilmiyorum
-
Tnrsk bunu yazdı:
-----------------------------
call of 6 kurun onun da zombie modu var, yalnız lan dan oynanıyo mu bilmiyorum
-----------------------------mürit cs sormuş sen cod söylüyorsun hocam
arkadaşım new game yerine oyunu kuracak kişi create server'dan oyunu kuracak oyuna girecek kişide find servers'tan lan bölümünden giricek..
-
bisson bunu yazdı:
-----------------------------
ya aga new game yok ki
find server
crete server var
-----------------------------Hacı zm mod kurulan pcde oyuna giriceksiniz zaten direk menü çıkar ordaki new gameye tıklayıp açıcaksınız.Diğer pclerde find server>LAN game den giricek
-
Tnrsk bunu yazdı:
-----------------------------
call of 6 kurun onun da zombie modu var, yalnız lan dan oynanıyo mu bilmiyorum
-----------------------------
cod 6 oynadım zombi bölümünü bilmiyorum ama cod 5 te zombili bölümde oynamıştım 13 level yapmıştım hatta -
evet o 5 di ben yanlış yazmışım
-
bisson naptın yapabildinmi ?
