Cpu Fan Error
-
s.a Arkadaşlar dün pc me format atmak istedim Cd leri gormeyince bios dan Default yaptım ayarları F10 ile cıkış yaptım pc yeniden baslayınca Cpu fan error. F1 Contunue gibi bir hata yazısı cıktı bunu nasıl duzeltirim bilgilendirirseniz sevinirim.
dipnot: masa üstü bilgisayar amd 4200 islemci
-
acil Upss
-
Hocam bios'u resetleyince düzelmesi gerekiyor. Bana olduğu zaman bios'a res çakııyorum genelde düzeliyor..
-
bence kendin müdahale etme ufak bi hata yaparsan işlemciyi uçura bilirsin.
büyük ihtimalle düşük devirde çalışıyor işlemcinin fanı onu biraz yükseltmen gerekecek. ama genede bence iyi bilen birine danış.
bu arada bilgisayarcıların çoğu bu tip hatalarda sadece uyarı sistemini kapatıp veriyor. hata devam ediyor ama sen makinayı f1 le açmıyorsun.
-
biosta fanla ilgili kısmı bul orda disable filen yap yada tam tersi
-
tmm da arkadaşlar sagoolunda bios un neresinde bu Fan yeri :) + ayar ı nerden yapıcam
-
voodoo bunu yazdı:
-----------------------------
tmm da arkadaşlar sagoolunda bios un neresinde bu Fan yeri :) + ayar ı nerden yapıcam
-----------------------------anladım sen bilgisayarını hiç sevmiyorsun :D
bioslarda farklı farklı yerlerde. ama genelde power başlığı altında
-
oliWeR bunu yazdı:
-----------------------------voodoo bunu yazdı:
-----------------------------
tmm da arkadaşlar sagoolunda bios un neresinde bu Fan yeri :) + ayar ı nerden yapıcam
-----------------------------anladım sen bilgisayarını hiç sevmiyorsun :D
bioslarda farklı farklı yerlerde. ama genelde power başlığı altında
-----------------------------evet nefret etmeye baasladım format atmak istiyom Cd leri gormuyor Deli olcam kısaca amd den sıkılmaya basladım :)
-
voodoo bunu yazdı:
-----------------------------oliWeR bunu yazdı:
-----------------------------voodoo bunu yazdı:
-----------------------------
tmm da arkadaşlar sagoolunda bios un neresinde bu Fan yeri :) + ayar ı nerden yapıcam
-----------------------------anladım sen bilgisayarını hiç sevmiyorsun :D
bioslarda farklı farklı yerlerde. ama genelde power başlığı altında
-----------------------------evet nefret etmeye baasladım format atmak istiyom Cd leri gormuyor Deli olcam kısaca amd den sıkılmaya basladım :)
-----------------------------amd nin nesi kötü canavar gibi işlemci 10 tane intel versen değişmem
