Cpu Kullanımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşlar yeni anakart aldım format attım win 7 yükledim.

     

    şimdi bilgisayar dururken bile oldukça fazla ses çıkarıyor işlemci fanından.

     

    baktığım zaman görev yöneticisinden yüzde 50 60 arası işlemci kullanıyor?

     

    hiç birşey açık olmadığı halde?

     

    bu arada işlemci fanını filan temizledim)

     

    neden bu ses ve bu denli kullanım?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    işlemci ısısınada 59 demiş ama mümkün değil bu havada 59 u görmesi benim klasik 39 43 derece arası takılırdı nerde sorun var?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    termal macun yada

    işlemci fanındakı metal gövde tam oturmuyor olabılır

    yada fanın omru bıtmıs olabılır


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
Toplam Hit: 644 Toplam Mesaj: 3