Cpu Kullanımı
-
arkadaşlar yeni anakart aldım format attım win 7 yükledim.
şimdi bilgisayar dururken bile oldukça fazla ses çıkarıyor işlemci fanından.
baktığım zaman görev yöneticisinden yüzde 50 60 arası işlemci kullanıyor?
hiç birşey açık olmadığı halde?
bu arada işlemci fanını filan temizledim)
neden bu ses ve bu denli kullanım?
-
işlemci ısısınada 59 demiş ama mümkün değil bu havada 59 u görmesi benim klasik 39 43 derece arası takılırdı nerde sorun var?
-
termal macun yada
işlemci fanındakı metal gövde tam oturmuyor olabılır
yada fanın omru bıtmıs olabılır
Toplam Hit: 644 Toplam Mesaj: 3
