folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Cpu Temperature(İşlemci Sıcaklığı) Çekmek



Cpu Temperature(İşlemci Sıcaklığı) Çekmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    Öncelikle herkese kolay gelsin.

    C# ile cpu sıcaklığını çekmeye çalışıyorum,wmi yöntemiyle denedim ama sabit bir değer veriyor sıcaklık hiç değişmiyor.

    Denediğim kod parçası da şurada

     

    public string CpuTemp()
    {
    string sonuc = "";
                ManagementObjectSearcher searcher = new ManagementObjectSearcher(@"root\WMI", "SELECT * FROM MSAcpi_ThermalZoneTemperature");
                foreach (ManagementObject obj in searcher.Get())
                {
                    double temp = Convert.ToDouble(obj["CurrentTemperature"].ToString());
                    temp = (temp - 2732) / 10.0;
                    sonuc = temp.ToString();
                }  
                return sonuc;
    }
    
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    Baktım onlar da wmi ama yemiyor malesef

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    http://openhardwaremonitor.org/

    Bunu dene bak bakalim senin CPU sicakligini gosteriyor mu, gostermiyorsa senin bilgisayarin desklemiyor olabilir, galiba anakartla ilgili birsey olmali.

     

    Sende calisiyorsa da, program .net ile open source olarak gelistirilmis, enjoy.

    https://code.google.com/p/open-hardware-monitor/

     

    SpArK tarafından 13/Eki/13 20:44 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek
    SpArK bunu yazdı

    http://openhardwaremonitor.org/

    Bunu dene bak bakalim senin CPU sicakligini gosteriyor mu, gostermiyorsa senin bilgisayarin desklemiyor olabilir, galiba anakartla ilgili birsey olmali.

     

    Sende calisiyorsa da, program .net ile open source olarak gelistirilmis, enjoy.

    https://code.google.com/p/open-hardware-monitor/

     

    Exesi çalıştı doğru değerleri veriyor fakat dll'leri çekip kendim yazdığım zaman "no value" olarak dönüyor, alttaki kodu deniyorum

    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.ComponentModel;
    using System.Data;
    using System.Drawing;
    using System.Linq;
    using System.Text;
    using System.Windows.Forms;
    using OpenHardwareMonitor;
    using OpenHardwareMonitor.Hardware;
    
    namespace CPUTemperatureMonitor
    {
        public partial class Form1 : Form
        {
    
            Computer thisComputer;
    
            public Form1()
            {
    
                InitializeComponent();
    
                thisComputer = new Computer() { CPUEnabled = true };
    
                thisComputer.Open();
    
            }
    
            private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
            {
                String temp = "";
    
                foreach (var hardwareItem in thisComputer.Hardware)
                {
                    if (hardwareItem.HardwareType == HardwareType.CPU)
                    {
                        hardwareItem.Update();
                        foreach (IHardware subHardware in hardwareItem.SubHardware)
                            subHardware.Update();
    
                        foreach (var sensor in hardwareItem.Sensors)
                        {
                            if (sensor.SensorType == SensorType.Temperature)
                            {
    
                                temp += String.Format("{0} Temperature = {1}\r\n", sensor.Name, sensor.Value.HasValue ? sensor.Value.Value.ToString() : "no value");
    
                            }
                        }
                    }
                }
    
                textBox1.Text = temp;
    
            }
        }
    }
    
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    erc bunu yazdı
    SpArK bunu yazdı
     

    Suan macos ortamindayim, birsey deneyip bakamiyorum ama; visual studion ya da calistirdigin exe administrator olarak mi calisiyor, bir bakar misin ? Degilse visual studionu Administrator olarak calistirip bir dener misin

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek
    SpArK bunu yazdı
    erc bunu yazdı
    SpArK bunu yazdı
     

    Suan macos ortamindayim, birsey deneyip bakamiyorum ama; visual studion ya da calistirdigin exe administrator olarak mi calisiyor, bir bakar misin ? Degilse visual studionu Administrator olarak calistirip bir dener misin

    Eyvallah hocam run as administrator çözdü olayı çok teşekkür ettim :)

Toplam Hit: 1812 Toplam Mesaj: 7