Windows server kurulu dedicated'imde çalışan bir exe 18 saattir çalışmasına rağmen belli bir zaman sonra pat 2 saat atlıyor.Bunun sebebi nedir?
herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.//
s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.//
ince düşünene kalın girer.//