CPU Ve GPU Sıcaklığı [?]
-

Sıcaklıklar bu.
Fan sürekli çalışıyor. Laptop'un altına dokunamıyorum. 5 senelik laptop. Termal macun ya da fanı açıp temizleyeyim mi ne yapayım?
Bu da ECO modda iken fanın sesi duruyor ama tabi verimsiz oluyor.

-
abowwwwwwwww boştamı abi bu sıcaklıklar ?
yoksa altta gpu/cpu kullanan bişiler mi var ?
eğer boşta filan ise bi baksan iyi olur .. 70-80 pek hayra alamet değil.
fanın iç duvara toz filan birikmiştir onları temizlersin.
kaliteli bi termal macunun varsa komple söküp gpu cpu macunlayabilirsin.
-
Kendin aç temizle becerebilirsen, değilse 10-15 TL'den fazla vermeyecek şekilde bi bilgisayarcıya götür temizlet, de termal macunları da yenileyin diye. Arkadaşın laptopu temizlemiştim, 90 dereceden 40-45 derecelere indiydi. Bekletme direk yap temizliği. AMD olduğu için kaç dereceye iner bilemem ama illa ki düşer 5 senelik diyosun yılda 1 kere yapman gerekir bu temizlik-bakım işini.
-
BarisYigit bunu yazdı
abowwwwwwwww boştamı abi bu sıcaklıklar ?
yoksa altta gpu/cpu kullanan bişiler mi var ?
eğer boşta filan ise bi baksan iyi olur .. 70-80 pek hayra alamet değil.
fanın iç duvara toz filan birikmiştir onları temizlersin.
kaliteli bi termal macunun varsa komple söküp gpu cpu macunlayabilirsin.
Sadece google chrome açık. Yukarda ECO modu da koydum.
bu macun nasıldır?
-
toshiba satellite çift çekirdek işlemcimin 93 derece olduğunu bilirim :)
-
ben laptop ve masaüstünde Khan Gaming Gold Edition 100K kullanıyorum.
hepsiburada da 17 tl ama ereyon da 10 tl , şırınganın sonuna kadar öneririm :)
-
BarisYigit bunu yazdı
ben laptop ve masaüstünde Khan Gaming Gold Edition 100K kullanıyorum.
hepsiburada da 17 tl ama ereyon da 10 tl , şırınganın sonuna kadar öneririm :)
Şuan internetten alışveriş yapabilme gibi bi imkanım yok. :/
Ben bi fanı temizleyeyim.
pSkpt tarafından 15/Mar/13 14:46 tarihinde düzenlenmiştir -

Temizlik sonrası PC boşta Normal Mod. Faydası oldu gibi fanı temizlemenin. Hep GPU hem de CPU sıcaklığı gözle görülür şekilde düştü.
-
hocam macunuda temizleyip yenile he macun almadıysan bile eski macunu sil o artık yalıtkan olmuştur ve dahada çok ısıtıyordur.
Not: macun sürmeyi bilmiyorsan biraz youtubedan video izlemeni öneririm.
Nobel tarafından 15/Mar/13 16:17 tarihinde düzenlenmiştir
