Crakerlık?
-
arkadaşlar bi sitede crakerlık kursu varmış benide öğrenciliğe kabul ettiler ama bana ne kazandırır bunun tam olarak bilincinde diğilim bana yeterince bu konuda bilgisi olan arkadaş biraz bilgi verirse sewinirim....
-
ne güzel işte tüm programlara crack yaparsın,beleş kullanır başkalarına muhtaç olmadan kendi crack ini kendin yaparsın...
-
kendin pişir kendin ye gibi aslında biraz benziyor.
bu proğramın crackı yoktu internette arıyorum derdine son. gibi bisi yanii
-
hangi siteymis ki bu ??
-
Assembly bilmeden (temel düzey), api nedir,programlama mantığı bilmeden olmaz bu işler.Bir programı kırmak sadece zıplama noktalarını değiştirmekten ibaret değil.Yeri gelecek ekstradan assembly kodu yazmamız gerekecek.Ben yazdığım dökümanları yazarken temel assembly bilgisi gerektiğinden bahsettim.Çünkü bir programı kırmak için assemblyde bilmek yetmez.Reverse Engineering bir sanattır başlı başına.Nasıl programı debuggerla izleyeceksin,nerelerde ne yapman gerek yolunu yordamını öğrenmek gerek.Bu işten bana fayda gelirmi dersen o sana kalmış.Bu işi paraya döken adamlarda var.Fakat çoğu cracker grubu bedava olarak gece gündüz dağıtıyor zaten.Hergün bir programı alıp kırmak sıkıcıdır.Ara sıra yapmak daha mantıklıdır.Çünkü programına göre saatlerini,günlerini alabilir.Faydası çalıştırılabilir dosyaların mantığını izleyerek olayı daha iyi kapan assembly programcılarınadır.
-
Reverse Engineering bir sanattır.:D güzel söz.
Craker dediğin beleşçidir programa para mara vermez kırar kullanır.Zaten beleşçi olmasaydı gider parasını verir öyle kullanırdı programı.Tabi o zaman enayi olurdu biraz.
Craker dediğin Enayi değildir zaten onun için crakerdır.
Tabi sanat olayıda doğru sanat sanat içindir mantığından şettirirsek.Bi programı kırınca adam programı kırdığı için zevk alabilir güzel olur yani.
