Crakerlık?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    arkadaşlar bi sitede crakerlık kursu varmış benide öğrenciliğe kabul ettiler ama bana ne kazandırır bunun tam olarak bilincinde diğilim bana yeterince bu konuda bilgisi olan arkadaş biraz  bilgi verirse sewinirim....

    Living Death
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    ne güzel işte tüm programlara crack yaparsın,beleş kullanır başkalarına muhtaç olmadan kendi crack ini kendin yaparsın...

    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    kendin pişir kendin ye gibi aslında biraz benziyor.

    bu proğramın crackı yoktu internette arıyorum derdine son. gibi bisi yanii


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samurai
    samurai's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    hangi siteymis ki bu ??

    Mart 31 cekiyorsa Tahribat napsin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Assembly bilmeden (temel düzey), api nedir,programlama mantığı bilmeden olmaz bu işler.Bir programı kırmak sadece zıplama noktalarını değiştirmekten ibaret değil.Yeri gelecek ekstradan assembly kodu yazmamız gerekecek.Ben yazdığım dökümanları yazarken temel assembly bilgisi gerektiğinden bahsettim.Çünkü bir programı kırmak için assemblyde bilmek yetmez.Reverse Engineering bir sanattır başlı başına.Nasıl programı debuggerla izleyeceksin,nerelerde ne yapman gerek yolunu yordamını öğrenmek gerek.Bu işten bana fayda gelirmi dersen o sana kalmış.Bu işi paraya döken adamlarda var.Fakat çoğu cracker grubu bedava olarak gece gündüz dağıtıyor zaten.Hergün bir programı alıp kırmak sıkıcıdır.Ara sıra yapmak daha mantıklıdır.Çünkü programına göre saatlerini,günlerini alabilir.Faydası çalıştırılabilir dosyaların mantığını izleyerek olayı daha iyi kapan assembly programcılarınadır.


    λ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    Reverse Engineering bir sanattır.:D güzel söz.

    Craker dediğin beleşçidir programa para mara vermez kırar kullanır.Zaten beleşçi olmasaydı gider parasını verir öyle kullanırdı programı.Tabi o zaman enayi olurdu biraz.

    Craker dediğin Enayi değildir zaten onun için crakerdır.

    Tabi sanat olayıda doğru sanat sanat içindir mantığından şettirirsek.Bi programı kırınca adam programı kırdığı için zevk alabilir güzel olur yani.

     


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
Toplam Hit: 1098 Toplam Mesaj: 6