Creative Prodikeys DM Satan Yerler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    Agalar bana bundan lasim mumkunse Istanbul icin bunu satan bildiginiz yerler varmi? netten biras bakindim adam gibi bisi bulamadim PC-MIDI olandan buldum bi tek, bunu bulamazsam ondan alcam da bu daa gusel(=

    imza
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    faruk_sahin
    faruk_sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek
    Waybe güzel malzemeymiş ama bilgim yok..İnş. yardımcı olacak birileri çıkar..

    Hayat Senin Başkalarına Bırakma!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    Bunlardan artık pek bulunmuyor geçen sene bende çok heves etmiştim gittigidiyorda buldum açıkarttırmayı kazandım tam alacakken gg i hack lediler kredikartından 10000Tl kadar bi para çektiler tabi sonra dava fln açtık geri aldık şuan creative prodikeys var gibi görünüyo
    http://www.hepsiburada.com/creative-prodikeys-pc-midi-klavye-/productDetails.aspx?categoryid=51&productid=bd0048

    buna bi bak istanbulda da tünel var oraya bakabilirsin . okadar iyi değil bunlar normal midi klavye al m-audio keyrig 49 modeli bence fiyat açısındada özellikleri açısındanda çok iyibir kalvye pitch bend ve modulation  var  oktav ayar ve volume tuşu var tavsiyem normal bi midi alman ... ben öle yaptım :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    Edit
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    aga dediin m-audio 140$ fln cok para yaf. bn cok profesyonel bisi istemiom sadece idare etsn bni yeter hepsiburada dakini gordum eer DM bulamazsam ordakini alcam saolasn yinede.

    imza
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aga dediin m-audio 140$ fln cok para yaf. bn cok profesyonel bisi istemiom sadece idare etsn bni yeter hepsiburada dakini gordum eer DM bulamazsam ordakini alcam saolasn yinede.
    -----------------------------
    DM bulamassın prodikeys de güzel ama pek tavsiye edilmiyo nedense ... hiç kullanmadım o yüzden bilemicem ama başlangıç için uygun olduğunu düşünüyorum prodikeys in
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    tmmdir hoja saolasn. reason a yeni basladim ogrenmeye calisiom fln klavyesiz olmuo yaf almak lasim bi dene simdilik idare etsn ilerletmek istedimmi alirm o zmn daha ei bisi(=

    imza
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    hocam hepsiburda.com da benzer bi modeli var 35 lira şuan. kaçırma derim

    Zimbabwe
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    gordum onu hojam bu aradigim bulunmuo(= ordakini alcam arkadasi bekliom kart yoq bnde onunkiyle alcam(=

    imza
Toplam Hit: 3715 Toplam Mesaj: 9