folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Creative Sound Blaster Live! 5.1



Creative Sound Blaster Live! 5.1

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=creative%20sound%20blaster&folderid=53982

    arkadaşlar elinde bu ses kartının driver ı olan arkadaşlar varsa verebilir mi? forumda arattım 3 konuda çıkan linklerdeki dosyalar olmadı. creativin sitesinden indermediim dosya kalmadı desteklenen donanım bulunamadı diye hata veriyo, kotanında a.q. duk, kafayı yiycem valla lütfen yardım edin!!   


    boş tenekeden çok ses çıkar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hyb
    hyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2007
    Erkek

    http://rapidshare.com/files/120718906/DrvSetup.rar.html

     hocam bendede aynı ses kartı var bu driver oluyor


    ........................................
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    eyvallah hocam sağolasın

    boş tenekeden çok ses çıkar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    hocam indirip çalıştırdım ama sistemde sound blaster ses kartı bulunamadı, kuruluma devam etmeden önce donanımı kurun diye uyarı veriyo. nasıl çözerim bunu?

    boş tenekeden çok ses çıkar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hyb
    hyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2007
    Erkek

    hocam ses kartında problem olmasın yada yuvasını kontrol et tekrar tak çıkar bende problem çıkarmamıştı


    ........................................
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    yok hocam kartta problem olduğunu sanmıyorum çalışıyo. dün format atmıştım bilgisayara aslında cd si varda birine vermişim bulamıyorum. kartıda çıkarıp taktım yine de olmuyo.

    boş tenekeden çok ses çıkar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    slm arkadaşlar elinde Sound Blaster Live! cd si olan arkadaşlar cd içeriğini komple verebilir mi acaba? dünden beri yapmadığım şey kalmadı. ama bi türlü ses kartı driverı mı yükleyemedim. lütfen yardım edin.

    not: sabahtan beri verilen ve indirdiim exe dosyaları bi işe yaramadı. varsa lütfen cd içeriğini yükleyelim arkadaşlar. şimdiden teşekkürler 

     


    boş tenekeden çok ses çıkar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hyb
    hyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2007
    Erkek
    strudll bunu yazdı:
    -----------------------------

    slm arkadaşlar elinde Sound Blaster Live! cd si olan arkadaşlar cd içeriğini komple verebilir mi acaba? dünden beri yapmadığım şey kalmadı. ama bi türlü ses kartı driverı mı yükleyemedim. lütfen yardım edin.

    not: sabahtan beri verilen ve indirdiim exe dosyaları bi işe yaramadı. varsa lütfen cd içeriğini yükleyelim arkadaşlar. şimdiden teşekkürler 

     


    ----------------------------

    hocam az bekle upload ediyom ilk verdiğim pro denedim bendede hata verdi başka buldum denedim çalışıyo linki vericem şimdi


    ........................................
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hyb
    hyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2007
    Erkek
    hyb bunu yazdı:
    -----------------------------
    strudll bunu yazdı:
    -----------------------------

    slm arkadaşlar elinde Sound Blaster Live! cd si olan arkadaşlar cd içeriğini komple verebilir mi acaba? dünden beri yapmadığım şey kalmadı. ama bi türlü ses kartı driverı mı yükleyemedim. lütfen yardım edin.

    not: sabahtan beri verilen ve indirdiim exe dosyaları bi işe yaramadı. varsa lütfen cd içeriğini yükleyelim arkadaşlar. şimdiden teşekkürler 

     


    ----------------------------

    hocam az bekle upload ediyom ilk verdiğim pro denedim bendede hata verdi başka buldum denedim çalışıyo linki vericem şimdi


    -----------------------------
    http://rapidshare.com/files/120760929/LiveDrvUni-Pack_ENG_.rar.html

    hocam kurarken interneti kes update etmesi çok uzun sürüyor kurulduktan sonra birdaha sormuyor

     


    ........................................
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    sağol hemen deniyorum hocam. inş. bu sefer olur. çıldırıcam valla.

    boş tenekeden çok ses çıkar
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    bu sefer oldu hocam ellerine kollarına sağlık, ne kadar makbule geçti bilemessin

    binlerce teşekkür 


    boş tenekeden çok ses çıkar
Toplam Hit: 1383 Toplam Mesaj: 11