

Creative Ve Çalışmayan Sorun Veren Vista Yardım Arkadaşlar
-
Arkadaşlar windows xp kullanırken hiç bir sorunum yok son derece iyi çalışıyor güncellemeleri kurulumu hiç bir sorunu yok ama vista ya geçtim kullanamamaya başladım cihazımı cihaz bu http://www.donanimhaber.com/Creative_Sound_Blaster_Audigy_2_Platinum_eX_ve_MegaWorks_THX_61_650-2169.htm ayrıca creativin 6+1 hoparlör sistemi var ama oda kullanılmıyor sadece 2 hoparlör den ses geliyor. Ne sesleri ayıra biliyorum ne hoparlör test ediyorum hiç bir özelliğini kullanamıyorum vista yüzünden web sitesinde ise aklı başında bir sürücüsü dahi yok akıl verin ne yapım arkadaşlar,
Toplam Hit: 789 Toplam Mesaj: 1