Crossfire Oynayan Müridler Yardım
-
Crossfire çok fazla donuyor fps hızını arttırmanın yolu var mı? Veya da hızlandıracak bir program falan varsa verebilir misiniz
-
csde fps sorununa refleshlock kullanırdım ki her oyunda işeyarayan bi programdır bi dene hocam
-
forcarbon bunu yazdı:
-----------------------------
csde fps sorununa refleshlock kullanırdım ki her oyunda işeyarayan bi programdır bi dene hocam
-----------------------------teşşekkürler hocam deniycem
-
ekran kartının ayarlarından anti aliasing ve anisotropic filtering 'i kapat.
-
bu arada hangi serverdasiniz? hile yapmayan i...elerin olmadigi ? )))
-
hocalar server ı söyleyeblin misiniz
Toplam Hit: 725 Toplam Mesaj: 6
