Crossfire TBT Clan
-
evet müridler bu oyunu oynaları clana bekleriz daha önceden tbt clanı kuruldumu bilmiyorum ama kurasım geldi kurdum clana giriş yaparsanız kendi aramızda maç felan atarız
-
-
yokmu la hiç oynayan olan 5 bin gp me oldu :)
-
geçen yaz combat arms da ban yedikten sora , hiç bir oyun sarmıyor onun gibi , giden silahlarım ve paralarımdan sonra ona da dönemiyorum.
hoca düşülür de crossfire de cs kadar grafik var bari AVA felan oynayaydın ; kolay gele.
-
benide ev arkadaşları alıştırdı ilkbaşta cok dandik geliodu ama şimdi alıştım walla
Toplam Hit: 858 Toplam Mesaj: 5
