Crysis 2 Hata ?
-
Arkadaşlar crysis 2 oyununu kurdum herşey tamam ama açmaya çalıştığım zaman şöyle bir hata alıyorum,acaba nedendir ?

http://i53.tinypic.com/4s16pu.jpg -
işletim sistemin 64 bit mi?
-
vista sp2'de çalıştır bi.
-
Hayır hocam windows 7 ultimate 32Bit ?/ oyun 64Bit içinmi acaba ?
-
bak bakim bin32 klasörü var mı, senin açtığın bin64 teki, eğer varsa onun içindekini çalıştırmayı dene
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
vista sp2'de çalıştır bi.
-----------------------------
Olmadı ? yine aynı hata ? ilk dvd,yi taktım sonra 2. dvd,yi taktım kurulum devam etti ve kurulum tamamlandı sonra bitti dedim masaüstüne kısayol geldi tıklıyorum bu hata çıkıyor ? ama eskiden yapardık crack falan bunda öle bir şey yok ondanmı acaba ???? -
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
vista sp2'de çalıştır bi.
-----------------------------
Olmadı ? yine aynı hata ? ilk dvd,yi taktım sonra 2. dvd,yi taktım kurulum devam etti ve kurulum tamamlandı sonra bitti dedim masaüstüne kısayol geldi tıklıyorum bu hata çıkıyor ? ama eskiden yapardık crack falan bunda öle bir şey yok ondanmı acaba ????-----------------------------
hocam, bin32 klasöründeki crysis2.exe'yi calıstırmayı denedin mi ? yine olmazsa gameburnworld ya da gamecopyworld'den son sürüm crack'i indir ve her iki klasöre de at. tekrar dene olmazsa bi söyle düsünelim.
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
vista sp2'de çalıştır bi.
-----------------------------
Olmadı ? yine aynı hata ? ilk dvd,yi taktım sonra 2. dvd,yi taktım kurulum devam etti ve kurulum tamamlandı sonra bitti dedim masaüstüne kısayol geldi tıklıyorum bu hata çıkıyor ? ama eskiden yapardık crack falan bunda öle bir şey yok ondanmı acaba ????-----------------------------
hocam, bin32 klasöründeki crysis2.exe'yi calıstırmayı denedin mi ? yine olmazsa gameburnworld ya da gamecopyworld'den son sürüm crack'i indir ve her iki klasöre de at. tekrar dene olmazsa bi söyle düsünelim.
-----------------------------
Evet sorun çözüldü :) meğerse oyun masaüstüne kısayol olarak 64Bit olanı atmış 32Bit olanı kısayolu masaüstüne gönderince sorun çözüldü çatır çatır oynuyorum :))
Görsel şölen olarak herkese oyunu öneririm. -
Şu oyun bir bende çalışmıyor.
-
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------
Şu oyun bir bende çalışmıyor.
-----------------------------
Neden çalışmıyor hocam hata nedir ?
