Crysis Patch Yükleyemedim
-
arkadaslar crysis i torrentten aldım dolayısıyla windows tanımıo hazır kurulmus geldi.patchini indirdim patch crysis i bulamıyor ve banada yol gostermem için bi secenek sunmuyor.ne yapabilrim?yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
-
ya aslinda sansliymisin birader yaw. nedcen patch i bosver
ben kesinlikle önermiyorum, vista kullaniyosan oyun bi degisik oluyo patchdan sonra, evet 1.1 patch yüklüyorsan oyun resmen sapitiyor.. grafikler kesinlikle daha ii oluyor dogru aldigin fps yükseliyor ama save game ler acilmiyor! acilsada oyuncun yürümüyorr.. yürüsede düsmanlarin sana saldirmiyor :D
-
format at
-
JaCKaL bunu yazdı:
-----------------------------ya aslinda sansliymisin birader yaw. nedcen patch i bosver
ben kesinlikle önermiyorum, vista kullaniyosan oyun bi degisik oluyo patchdan sonra, evet 1.1 patch yüklüyorsan oyun resmen sapitiyor.. grafikler kesinlikle daha ii oluyor dogru aldigin fps yükseliyor ama save game ler acilmiyor! acilsada oyuncun yürümüyorr.. yürüsede düsmanlarin sana saldirmiyor :D
-----------------------------vista deil xp sp3 birkaç yerde okudum takılmaları cözmüşler oyuzden.bendede takılıo orta seviye grafikte birazda inadımdır illa olabilecegin en yükseginde oynamam lazım:D
Recoba_20
iyi demişsinde zaten yeni formatlı makina:D
-
deja-vu bunu yazdı:
-----------------------------
JaCKaL bunu yazdı:
-----------------------------ya aslinda sansliymisin birader yaw. nedcen patch i bosver
ben kesinlikle önermiyorum, vista kullaniyosan oyun bi degisik oluyo patchdan sonra, evet 1.1 patch yüklüyorsan oyun resmen sapitiyor.. grafikler kesinlikle daha ii oluyor dogru aldigin fps yükseliyor ama save game ler acilmiyor! acilsada oyuncun yürümüyorr.. yürüsede düsmanlarin sana saldirmiyor :D
-----------------------------vista deil xp sp3 birkaç yerde okudum takılmaları cözmüşler oyuzden.bendede takılıo orta seviye grafikte birazda inadımdır illa olabilecegin en yükseginde oynamam lazım:D
Recoba_20
iyi demişsinde zaten yeni formatlı makina:D
-----------------------------
ksura bakma benim cevap senin makinayla ilgili deil benim beyin makinamla ilgili alışkanlık oldu bunu yazmak:D -
Recoba_20 bunu yazdı:
-----------------------------
deja-vu bunu yazdı:
-----------------------------
JaCKaL bunu yazdı:
-----------------------------ya aslinda sansliymisin birader yaw. nedcen patch i bosver
ben kesinlikle önermiyorum, vista kullaniyosan oyun bi degisik oluyo patchdan sonra, evet 1.1 patch yüklüyorsan oyun resmen sapitiyor.. grafikler kesinlikle daha ii oluyor dogru aldigin fps yükseliyor ama save game ler acilmiyor! acilsada oyuncun yürümüyorr.. yürüsede düsmanlarin sana saldirmiyor :D
-----------------------------vista deil xp sp3 birkaç yerde okudum takılmaları cözmüşler oyuzden.bendede takılıo orta seviye grafikte birazda inadımdır illa olabilecegin en yükseginde oynamam lazım:D
Recoba_20
iyi demişsinde zaten yeni formatlı makina:D
-----------------------------
ksura bakma benim cevap senin makinayla ilgili deil benim beyin makinamla ilgili alışkanlık oldu bunu yazmak:D
-----------------------------herşeyin kesin çözümü:D
-
hoca yok olay senin benim makinayla ilgili degil bende cok duydum patch 1.1 yükledikten sora oyun sapitiyor.. hakkaaten diyorum.. google yaz crysis patch 1.1 diye patch yüklendikten sonra son save game ac.. kesin dedigim pisliklerden biri oluyor..
-
mesele yükleyemememdi zaten sildim bende tekrar indiriorum ama farklı linkten o insin bakıcam:D
-
devil may cry oyna bırak crysis i oyna dua edecen bana :)
