folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Crysis Patch Yükleyemedim



Crysis Patch Yükleyemedim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    arkadaslar crysis i torrentten aldım dolayısıyla windows tanımıo hazır kurulmus geldi.patchini indirdim patch crysis i bulamıyor ve banada yol gostermem için bi secenek sunmuyor.ne yapabilrim?yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

    Almanya Fatihi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    ya aslinda sansliymisin birader yaw. nedcen patch i bosver

    ben kesinlikle önermiyorum, vista kullaniyosan oyun bi degisik oluyo patchdan sonra, evet 1.1 patch yüklüyorsan oyun resmen sapitiyor.. grafikler kesinlikle daha ii oluyor dogru aldigin fps yükseliyor ama save game ler acilmiyor! acilsada oyuncun yürümüyorr.. yürüsede düsmanlarin sana saldirmiyor :D

     


    choosing my confessions...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Recoba_20
    Recoba_20's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    format at

    **D-A-Ç-K-A** ----- **L-İ-S-E**
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya aslinda sansliymisin birader yaw. nedcen patch i bosver

    ben kesinlikle önermiyorum, vista kullaniyosan oyun bi degisik oluyo patchdan sonra, evet 1.1 patch yüklüyorsan oyun resmen sapitiyor.. grafikler kesinlikle daha ii oluyor dogru aldigin fps yükseliyor ama save game ler acilmiyor! acilsada oyuncun yürümüyorr.. yürüsede düsmanlarin sana saldirmiyor :D

     


    ----------------------------- 

    vista deil xp sp3 birkaç yerde okudum takılmaları cözmüşler oyuzden.bendede takılıo orta seviye grafikte birazda inadımdır illa olabilecegin en yükseginde oynamam lazım:D

     

    Recoba_20 

    iyi demişsinde zaten yeni formatlı makina:D


    Almanya Fatihi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Recoba_20
    Recoba_20's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı:
    -----------------------------
    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya aslinda sansliymisin birader yaw. nedcen patch i bosver

    ben kesinlikle önermiyorum, vista kullaniyosan oyun bi degisik oluyo patchdan sonra, evet 1.1 patch yüklüyorsan oyun resmen sapitiyor.. grafikler kesinlikle daha ii oluyor dogru aldigin fps yükseliyor ama save game ler acilmiyor! acilsada oyuncun yürümüyorr.. yürüsede düsmanlarin sana saldirmiyor :D

     


    ----------------------------- 

    vista deil xp sp3 birkaç yerde okudum takılmaları cözmüşler oyuzden.bendede takılıo orta seviye grafikte birazda inadımdır illa olabilecegin en yükseginde oynamam lazım:D

     

    Recoba_20 

    iyi demişsinde zaten yeni formatlı makina:D


    -----------------------------
    ksura bakma benim cevap senin makinayla ilgili deil benim beyin makinamla ilgili alışkanlık oldu bunu yazmak:D

    **D-A-Ç-K-A** ----- **L-İ-S-E**
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    Recoba_20 bunu yazdı:
    -----------------------------
    deja-vu bunu yazdı:
    -----------------------------
    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya aslinda sansliymisin birader yaw. nedcen patch i bosver

    ben kesinlikle önermiyorum, vista kullaniyosan oyun bi degisik oluyo patchdan sonra, evet 1.1 patch yüklüyorsan oyun resmen sapitiyor.. grafikler kesinlikle daha ii oluyor dogru aldigin fps yükseliyor ama save game ler acilmiyor! acilsada oyuncun yürümüyorr.. yürüsede düsmanlarin sana saldirmiyor :D

     


    ----------------------------- 

    vista deil xp sp3 birkaç yerde okudum takılmaları cözmüşler oyuzden.bendede takılıo orta seviye grafikte birazda inadımdır illa olabilecegin en yükseginde oynamam lazım:D

     

    Recoba_20 

    iyi demişsinde zaten yeni formatlı makina:D


    -----------------------------
    ksura bakma benim cevap senin makinayla ilgili deil benim beyin makinamla ilgili alışkanlık oldu bunu yazmak:D
    -----------------------------  

    herşeyin kesin çözümü:D


    Almanya Fatihi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    hoca yok olay senin benim makinayla ilgili degil bende cok duydum patch 1.1  yükledikten sora oyun sapitiyor.. hakkaaten diyorum.. google yaz crysis patch 1.1 diye patch yüklendikten sonra son save game ac.. kesin dedigim pisliklerden biri oluyor..

    choosing my confessions...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    mesele yükleyemememdi zaten sildim bende tekrar indiriorum ama farklı linkten o insin bakıcam:D

    Almanya Fatihi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    devil may cry oyna bırak crysis i oyna dua edecen bana :)

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
Toplam Hit: 1110 Toplam Mesaj: 9