folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Crysis Save Dosyası(İstek)



Crysis Save Dosyası(İstek)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    sa müritler yeni aldıgım pc nin verdigi şevkle crysis i oynamaya başladım bir çok bölümü geride bıraktım ama su uçak kullandıgımız bölümü bir türlü geçemedim dün den beri oynuyorum ama bir türlü geçemedim oynuyan müritler varsa bu bölümün geçilmiş save sini uplaya bilirler mi şimdiden teşekkürler

    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    C:\Documents and Settings\Bilgisayarisminiz\Belgelerim\My Games
    http://rapidshare.com/files/72011245/CRYSIS-100de100-SAVE.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/72012677/CRYSIS-100de100-SAVE.part2.rar

    alıntıd olup.. hileyle oyun oynamayın demekten kendimi alamıyorum :=)

    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    C:\Documents and Settings\Bilgisayarisminiz\Belgelerim\My Games
    http://rapidshare.com/files/72011245/CRYSIS-100de100-SAVE.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/72012677/CRYSIS-100de100-SAVE.part2.rar

    alıntıd olup.. hileyle oyun oynamayın demekten kendimi alamıyorum :=)
    -----------------------------

    teşekkür ederim hocam oyunu bitrdim  :Dsıra warhead da :D


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek
    Hepaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    C:\Documents and Settings\Bilgisayarisminiz\Belgelerim\My Games
    http://rapidshare.com/files/72011245/CRYSIS-100de100-SAVE.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/72012677/CRYSIS-100de100-SAVE.part2.rar

    alıntıd olup.. hileyle oyun oynamayın demekten kendimi alamıyorum :=)
    -----------------------------

    teşekkür ederim hocam oyunu bitrdim  :Dsıra warhead da :D


    ------------------------------

    :)) SAve dosyaları ilemi :)


    www.tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    caves bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hepaq bunu yazdı:-----------------------------

     

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    C:\Documents and Settings\Bilgisayarisminiz\Belgelerim\My Games
    http://rapidshare.com/files/72011245/CRYSIS-100de100-SAVE.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/72012677/CRYSIS-100de100-SAVE.part2.rar

    alıntıd olup.. hileyle oyun oynamayın demekten kendimi alamıyorum :=)
    -----------------------------

    teşekkür ederim hocam oyunu bitrdim  :Dsıra warhead da :D


    ------------------------------

    :)) SAve dosyaları ilemi :)


    -----------------------

     

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    C:\Documents and Settings\Bilgisayarisminiz\Belgelerim\My Games
    http://rapidshare.com/files/72011245/CRYSIS-100de100-SAVE.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/72012677/CRYSIS-100de100-SAVE.part2.rar

    alıntıd olup.. hileyle oyun oynamayın demekten kendimi alamıyorum :=)
    -----------------------------

    teşekkür ederim hocam oyunu bitrdim  :Dsıra warhead da :D


    ------------------------------

    :)) SAve dosyaları ilemi :)


    -----------------------------
    yok bea ya sadece o uçaksavar kullandıgımız bölümü geçtim gerisini kendim bitirdim :D

    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
Toplam Hit: 1174 Toplam Mesaj: 5