Cs 1.5 - Hamachi - Sorun
-
arkada$lar forumda arama yaptım birkaç konu buldum fakat anlamadım :S
size sormak istediğim : hamachiyi kurdum yeni ağ oluştudum arkadaşım bu ağa bağlandı.sohbet fln edebiliyoruz.daha sonra cs yi actım
1.play online yaptım daha sonra add ip yaptım arkın ip yazdım oda aynısını yaptı .yine play online kısmında create var ona bastım haritayı seçtim ve serveri oluşturdum ama kar$ı taraf giremiyor .aynı yerden oda server oluşturdu fakat bende giremedim :S !!
serveri yanlış yerden mi olusturuyoruz yoksa baska bir yerimi yanlıs yapıyorum !
-
abi hamachiden cs oynanır mı :) kasar çok... zevki cıkmaz.. git cafeye oyna arkadasınla :)
çalıssa bile pingler cok yüksek olur... -
kız arkada$ :D oynıyalım dedik .. bi türlü olmuyo :S
-
Bu aralar Hamachi'den Stronghold Crusader oynuoruz super oluyo :D
Hamachi'de cs bende oynayamamistim 1.5 ama source oluyo :D
-
yok mu anLayan !?
-
-
saoL ama probLem Linkteki deiL ki ! :(
Toplam Hit: 1063 Toplam Mesaj: 7
