Cs 1.5 !!
-
arkdaşlar bizim evde 3 makina var nete bağlı.beraber counter oynamak istiyoruz.birbirimizle.ne yapmamız gerekiyor.tum pclerin birbirini görmesi için
-
pc ler arasında ag baglantısı olması gerek..
-
Aynı ağ üzerinde olmanız gerekmektedir.
Eğer öyle ayarlıyamıyorsan, hamachi kur biriniz creater olsun sonra girin oynayın
Oyuna gir lan'dan yeni oyun kur de map sec sonra girin botları deaktif etmeyi unutma. -
bide hakf-life da 4 den fazla nasıl bot atarız arkadaşlar
-
arkadaşlar cs 1.5i kurdum fakan oyun acmaya geldigimde could not load library tarzında bi hata veriliyor.yardımmmmmm.
Toplam Hit: 1020 Toplam Mesaj: 5
