folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Cs 1.5 Den 1.6"Ya.



Cs 1.5 Den 1.6"Ya.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Uzun zmndan sonra 1.5 i bırakmaya karar verdim.Herkez 1.6 oynuyo bugün cd alıcamda.Netten filan oynamak için neler gerekli:cs 1.6 nın versiyon farkı filan oluyomu.KISacası paket olarak neler lazım 1.6 yı netten oynamak için isim yazsanız yeterli olur.tşşkrl....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=cs%201.6&folderid=44347

    burda var keşke arasaydın :S

    EDİT: www.senoyna.com serverlarında oynayabilirsin 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Görmedim dalgınlık modlardan rica etsem konuyu kitleyebilirlermi?

Toplam Hit: 898 Toplam Mesaj: 3