Cs 1.5 Den 1.6"Ya.
-
Uzun zmndan sonra 1.5 i bırakmaya karar verdim.Herkez 1.6 oynuyo bugün cd alıcamda.Netten filan oynamak için neler gerekli:cs 1.6 nın versiyon farkı filan oluyomu.KISacası paket olarak neler lazım 1.6 yı netten oynamak için isim yazsanız yeterli olur.tşşkrl....
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=cs%201.6&folderid=44347
burda var keşke arasaydın :S
EDİT: www.senoyna.com serverlarında oynayabilirsin
-
Görmedim dalgınlık modlardan rica etsem konuyu kitleyebilirlermi?
Toplam Hit: 898 Toplam Mesaj: 3
