Cs 1.5 Online
-
arkadaşlar merhaba.windows 7 kullanıyorum.önce half life,sonra halflife 1.10 ve cs 1.5 sırayla kurdum.hemen sonra sxe programının son sürümünü de indirdim.fakat oyuna girerken windows 7de kullandığım tema değişiyor.hemen ardından oyuna girince de,oyun ekranın sol üst köşesinde belki de monitörün 1/4lük kısmında çalışmaya başlıyor.ne yapabilirim,ne önerirsiniz ?
-
kullandığın temanın değişmesini önleyemezsin çünkü uyumluluk moduyla ilgili.ama 1/4 kısmıyla çalışmasının sebebi options/video/display mode ayarının widescreen olması.onu normal olarak ayarla//
options ayarını 1.6 ya bakarak söyledim ama wide screen olmaz da windows mode olur normal olmaz da full screen olur pek bişey değişmez yani
Toplam Hit: 777 Toplam Mesaj: 2
