C.S 1.6 Cd-Key Activasion !
-
Oyunlarla aram iyi degildir bugunlerde tariqatta bir cs furyasi esiyor bende katilayim dedim..cs 1.6 yi download edip kurdum kullanici adi sifre edindim fakat aktivasyon istiyor buldugum sifreler invalid ediliyor...kullananlar bu isi nasil cozdu bir el atin birde hangi serverlara takiliyorsunuz.
-
vallaha bizim clanda 1,5 kurulu :D yarından itibaren TEst sürüşleri başlıyo sabah açacam akşam 19 a kadar cs 16 kişilik server inşallah kasmaz hiç deneyen olmadı kasarsa veya farklı şerler olursa düşüneceğiz djalper@mynet.com gelip benden girecekleri zaman ipi alsınlar sabit ip kullanmıyoruz :D saygılarımla yada şuanda dinliyorum seçeneğinde ip adresini yazarım sormadanda girersiniz. muck :D amele_2 sen özellikle gel :))
-
alper havalanma len.unuttun galiba teke tek kapıstıgımızı :).dust2 de bi el oynadık ondada bıcak kodum sana .iceworlde 3 el werdim sana gerisinide ben aldım :D:D..
-------
gelelim asıl soruna compeder hacım walla ne oldugunu anlayamadım.aktivasyon felan anlayamadım gitti.ama istersen 1,5 kur
walla arastırıp buldum (REKLAM DEMEYİN KIRARIM KAFANIZI)
http://www.csforumu.com/downloads.html
sırasıyla kur.
önce half-life
ardından half-life uptade 1110
sorada counterı kur. -
lem TBT klanda gel yiyorsa :D
Toplam Hit: 1549 Toplam Mesaj: 4
