folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Cs 1.6 Client.Dll Hatası?



Cs 1.6 Client.Dll Hatası?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    1.6 yükledim,malum yaz geldi :D ancak internet server listesini yeniliyorum yeniliyorum server görünmüyo..favori listesine ekledim bikaç tane girmeye çalıştım ama "your dll differs from the server" hatası verdi...nedir bunun çözümü? :|


    :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    versiyon hatası.

    steam kurulu degilse girememis olabilirsin.

     


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hlyi yükledim,1küsur yamasını yükledim,cs 1.5 yükledim,pod bot 2.5 yükledim,map pack ve Türkçe yama yükledim en sonda 1.6 yükledim işte...daha yüklemem gereken bişey varmı? :D hatayı araştırdım,senoyna.comdamı ne bi dll dosyası vermişler 928kblık onu indirip deiştirdim dllyi yine olmadı


    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Client.dll dosyan editlenmiş olduğundan dolayı almıyor seni.

     

     

     

    Kb lerini bakarak uygun yerlere at bakalım. Rardaki klasörlerde belirttim bir tanesini yapsan da olabilir. Önce sadece onu dene.

    http://img295.imageshack.us/img295/6893/asdq.jpg

    http://s1.dosya.tc/MNInkk/YeniKlas_r_3_.rar.html

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vandeta
    vandeta's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    hlyi yükledim,1küsur yamasını yükledim,cs 1.5 yükledim,pod bot 2.5 yükledim,map pack ve Türkçe yama yükledim en sonda 1.6 yükledim işte...daha yüklemem gereken bişey varmı? :D hatayı araştırdım,senoyna.comdamı ne bi dll dosyası vermişler 928kblık onu indirip deiştirdim dllyi yine olmadı


    -----------------------------

     

    hocam al su linklerden anlatildigi gibi yukle sorun kalmaz bide beta 5.2 bilirmisin?

     

    Kurulum bilgileri:
    -ilkonce cs16full_v6 isimli setup.exe yi calsitiriyoruz ve kuruyoruz
    -sonra cs16patch_full_v22 isimli yamayi kuruyoruz
    -masa ustunde olusan Counter Strike 1.6 Non Steam kisa yolu na tiklayarak oyuna giriyoruz


    http://rapidshare.com/files/154377939/cs16_cs16pach_full_v22.part1.rar.html
    http://rapidshare.com/files/154379171/cs16_cs16pach_full_v22.part2.rar.html


    www.RebtelTurkiye.com - uluslararasi gorusmeleriniz icin guzel bir yol..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MikRoBiT
    MikRoBiT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    patchi v23 öneririm


    Ban servis - Instagram Facebook WhatsApp Snapchat
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hemen deniyorum dll dosyalarını :)

    sanırım v23 yükledim zaten :D

    beta 5.2 bilmiyorum anlatırsan bi bakarım neymiş ne deilmiş,iyi bişeyse denerim :D


    :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vandeta
    vandeta's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    hemen deniyorum dll dosyalarını :)

    sanırım v23 yükledim zaten :D

    beta 5.2 bilmiyorum anlatırsan bi bakarım neymiş ne deilmiş,iyi bişeyse denerim :D


    -----------------------------

     

     

     

    http://www.youtube.com/watch?v=BGQdvjKcNTk

     

    ilk serilerden counterin bilen ciksa hamachiden oynayalimd icemde


    www.RebtelTurkiye.com - uluslararasi gorusmeleriniz icin guzel bir yol..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    Hocam sen ortalıgın agzına etmişin. tam tabiri bu sanırım.

    cs 1.5 üstüne cs 1.6 kurulurmu hocam? cs 1.6 hlden bağımsız.

    Şimdi www.oyunyoneticisi.com var ordan CS 1.6 indir diyip ordan cs indiriyosun 200 MB kadar olmalı. Onda patchde var. Kuruyosun oynuyosun. HL, CS 1.5 falan cs 1.6 ile alakasız...


    =)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Cs 1.6 v7 kur ardından v26 patch kur..

Toplam Hit: 3420 Toplam Mesaj: 10