Cs 1.6 Client.Dll Hatası?
-
1.6 yükledim,malum yaz geldi :D ancak internet server listesini yeniliyorum yeniliyorum server görünmüyo..favori listesine ekledim bikaç tane girmeye çalıştım ama "your dll differs from the server" hatası verdi...nedir bunun çözümü? :|
-
versiyon hatası.
steam kurulu degilse girememis olabilirsin.
-
hlyi yükledim,1küsur yamasını yükledim,cs 1.5 yükledim,pod bot 2.5 yükledim,map pack ve Türkçe yama yükledim en sonda 1.6 yükledim işte...daha yüklemem gereken bişey varmı? :D hatayı araştırdım,senoyna.comdamı ne bi dll dosyası vermişler 928kblık onu indirip deiştirdim dllyi yine olmadı
-
Client.dll dosyan editlenmiş olduğundan dolayı almıyor seni.
Kb lerini bakarak uygun yerlere at bakalım. Rardaki klasörlerde belirttim bir tanesini yapsan da olabilir. Önce sadece onu dene.

http://s1.dosya.tc/MNInkk/YeniKlas_r_3_.rar.html
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
hlyi yükledim,1küsur yamasını yükledim,cs 1.5 yükledim,pod bot 2.5 yükledim,map pack ve Türkçe yama yükledim en sonda 1.6 yükledim işte...daha yüklemem gereken bişey varmı? :D hatayı araştırdım,senoyna.comdamı ne bi dll dosyası vermişler 928kblık onu indirip deiştirdim dllyi yine olmadı
-----------------------------hocam al su linklerden anlatildigi gibi yukle sorun kalmaz bide beta 5.2 bilirmisin?
Kurulum bilgileri:
-ilkonce cs16full_v6 isimli setup.exe yi calsitiriyoruz ve kuruyoruz
-sonra cs16patch_full_v22 isimli yamayi kuruyoruz
-masa ustunde olusan Counter Strike 1.6 Non Steam kisa yolu na tiklayarak oyuna giriyoruz
http://rapidshare.com/files/154377939/cs16_cs16pach_full_v22.part1.rar.html
http://rapidshare.com/files/154379171/cs16_cs16pach_full_v22.part2.rar.html -
patchi v23 öneririm
-
hemen deniyorum dll dosyalarını :)
sanırım v23 yükledim zaten :D
beta 5.2 bilmiyorum anlatırsan bi bakarım neymiş ne deilmiş,iyi bişeyse denerim :D
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
hemen deniyorum dll dosyalarını :)
sanırım v23 yükledim zaten :D
beta 5.2 bilmiyorum anlatırsan bi bakarım neymiş ne deilmiş,iyi bişeyse denerim :D
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=BGQdvjKcNTk
ilk serilerden counterin bilen ciksa hamachiden oynayalimd icemde
-
Hocam sen ortalıgın agzına etmişin. tam tabiri bu sanırım.
cs 1.5 üstüne cs 1.6 kurulurmu hocam? cs 1.6 hlden bağımsız.
Şimdi www.oyunyoneticisi.com var ordan CS 1.6 indir diyip ordan cs indiriyosun 200 MB kadar olmalı. Onda patchde var. Kuruyosun oynuyosun. HL, CS 1.5 falan cs 1.6 ile alakasız...
-
Cs 1.6 v7 kur ardından v26 patch kur..
